תומאס יול-נילסן סיכם לעונה בנתניה, גולן אלקסלסי חתם

תומאס יול-נילסן
תומאס יול-נילסן | מסך

הבלם, שחקן ארהוס בעונה שעברה, יהיה הדני הראשון בהיסטוריית ליגת העל. כפי שפורסם לראשונה בספורט1 השוער הצטרף לקבוצה, ריביירו ייבחן

(גודל טקסט)
זר חדש למכבי נתניה. הבלם הדני תומאס יול נילסן (27) סיכם את תנאיו לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. נילסן צפוי לנחות מחר (שלישי) בישראל ולחתום על חוזה בכפוף להצלחה בבדיקות הרפואיות. הוא יהיה הזר הדני הראשון בהיסטוריה של ליגת העל ויצטרף לזרים החתומים: עלי מוחמד, דידייה קוגבניה וברנקו ורגוץ'.


יול נילסן שיחק עבר בקריירה באלבורג הדנית, סנדפיורד הנורבגית ופלקנברגס השבדית איתה ירד ליגה. הוא הצטרף בשלהי העונה בדנמרק לארהוס ושיחק איתה שישה משחקי ליגה. למרות זאת, המגעים להארכת חוזהו לא צלחו והוא הצטרף לנתניה לאחר מסע שכנועים מסיבי גם מצד אוהדי הקבוצה.


בנוסף, השוער גולן אלקסלסי (23) חתם רשמית בקבוצה לשלוש עונות באמצעות סוכנו דודו דהאן. על הסיכום לגבי רכישתו מרמת השרון פורסם לראשונה בספורט1.  שוער הפועל רמת השרון בעונה החולפת אמר: "שמח לחזור למקום שבו גדלתי וחונכתי. מאמין בדרך של מכבי נתניה המתחדשת ומצפה לתחילת האימונים עם עופר בסון והחבורה בצהוב ושחור".




גולן אלקסלסי (מכבי נתניה, הפייסבוק הרשמי)


נתניה תפתח את אימוניה ביום ראשון ולארץ יגיע גם החלוץ הברזילאי לאנדרו ריביירו שייבחן בקבוצה במשך שבועיים. ריביירו (22) הוא שחקנה של דילה גורי הגיאורגית והמאמן סלובודאן דראפיץ' צפה בו בפעולה.


מלבד השניים הללו צירפה העולה החדשה שישה שחקני רכש: עדן שרם, גיא גרוס, דני עמוס, בן צעירי, עדי קונסטנטינוס, חגי גולדנברג. גולן אלקסלסי. קשר מכבי ת"א דן גלזר צפוי להצטרף.



עובד שעות נוספות על חיזוק. דראפיץ' (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי