רשמית: טל בן חיים חתם לארבע עונות במדי ספרטה פראג הצ'כית

טל בן חיים
טל בן חיים | אודי ציטיאט

החלוץ עזב את מכבי ת"א אחרי ארבע שנים, עבר לצ'כיה והפך לשיאן השכר במדינה. הצהובים יקבלו 2.9 מיליון יורו. ברק יצחקי נפרד: "לא סתם התחברנו, אתה עשוי מחומר מיוחד. בהצלחה בדרך החדשה"

(גודל טקסט)
עכשיו זה רשמי: טל בן חיים חתם הערב (שני) לארבע עונות במדי ספרטה פראג. חלוץ מכבי תל אביב השלים בהצלחה את הבדיקות רפואיות במועדון וישתכר 1.2 מיליון יורו בכל אחת מארבע השנים הקרובות. שיאן השכר בליגה הצ'כית.


ספרטה פראג רכשה אותו ממכבי תל אביב עבור 2.9 מיליון יורו ועוד הלילה החלוץ צפוי לעשות את דרכו חזרה לישראל, כאשר ביום שישי הוא יצטרף למחנה האימונים של קבוצתו החדשה. עורך הדין, יוסי גאייר אמר: "בן חיים שחקן ספרטה פראג. החוזה נחתם. טל יחזור לישראל וישוב למחנה האימונים של הקבוצה". ההצגה הרשמית של השחקן צפויה להיות בהמשך.


מוקדם יותר, לעיתונאים המקומיים סופר על ידי אנשי המועדון כי שלושה שחקנים יוצגו ביממה הקרובה אם לא יהיו הפתעות יוצאות דופן – יחד עם בן חיים אמורים להיות מוצגים הכישרון הסרבי סרג'ן פלאבשיץ' מהכוכב האדום בלגרד (21) והבלם הצרפתי תומא הוארטו (29). ספרטה פראג, שסיימה אשתקד במקום השלישי ותשחק בסיבוב המוקדמות השלישי בליגה האירופית, צירפה עד כה חמישה שחקנים חיזוק. הבכיר ביניהם הוא החלוץ מארק ינקו.



החלוץ מתעד את הגעתו לצ'כיה (מסך)


הקבוצה הצ'כית מינתה הקיץ את האיטלקי אנדראה סטרמאצ'וני ומקווה לזכות בתואר לראשונה מאז 2014, אז זכתה בדאבל. הליגה בצ'כיה תיפתח ב-29 ביולי ועד אז תקיים הקבוצה מספר משחקי אימון – הראשון ביניהם ביום שבת ה-1 ביולי ללא בן חיים. במחנה האימונים יפגשו בן חיים וקבוצתו את דינמו קייב, קייזרסלאוטרן, בלקבורן ו-ויטסה. במסגרת מוקדמות הליגה האירופית יוכלו לפגוש את בית"ר ירושלים ובני יהודה אם השתיים תגענה לסיבוב השלישי. 


בחלון ההעברות הקודם החזיק טל בן חיים במספר הצעות, ביניהן מקלאב ברוז' הבלגית ומוויאריאל הספרדית, אולם העובדה שמספר סוכני שחקנים היו מעורבים במו"מ גרמו לטרפוד העסקה. כמובן שגם מכבי תל אביב הקשתה על כך לאור רצונה לשמור על השחקן בסגל עד סיום העונה. כעת הצ'כים הפעילו את סעיף השחרור שבחוזהו ותקף בקיץ בלבד.


בתוך כך, ברק יצחקי, חברו ממכבי ת"א, נפרד בפוסט בעמוד האינסטגרם: "אחרי 4 שנים יחד עם הרבה רגעים יפים בכדורגל ובחיים האישיים אתה הולך לדרך חדשה ומאתגרת. לא סתם מהדקה הראשונה התחברנו כי אתה עשוי מחומר מיוחד. בהצלחה בדרך החדשה אח צעיר שלי. אוהב מאוד".


 

אחרי 4 שנים יחד עם הרבה רגעים יפים בכדורגל ובחיים האישיים אתה הולך לדרך חדשה ומאתגרת. לא סתם מהדקה הראשונה התחברנו כי אתה עשוי מחומר מיוחד. בהצלחה בדרך החדשה אח צעיר שלי! אוהב מאוד @talbenchaim11

A post shared by Barak Itzhaki (@barakitzhaki) on



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי