חשש לשבר בעצם הבריח של שהר, עלול להיעדר ארבעה חודשים

רגע לאחר שהפועל ב"ש ניצחה 2:3 בהונגריה, ברק בכר שמע את החדשות הקשות מבית החולים https://goo.gl/B8ugt
בן שהר | צילום: אוד ציטיאט

החלוץ שנפגע בכתפו יעבור ניתוח וצפוי להיעדר תקופה ארוכה, המו"מ עמו על הארכת חוזה יימשך. פערים קטנים עם הצ'כי. מליקסון: "הגעה לאלופות עם ב"ש זו הפסגה". המשחק מול לודוגורץ ישודר בספורט1 (רביעי, 20:00)

(גודל טקסט)
פריקת הכתף של בן שהר העיבה אמש (רביעי) על ה-2:3 של הפועל באר שבע בבודפשט וההעפלה לסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות. שהר קיבל טיפול ראשוני בבית חולים בבודפשט, אך הרופאים לא הצליחו להשיב הכתף למקומה ועם חזרתו לישראל הוא צפוי לעבור ניתוח. החשש הגדול הוא משבר בעצם הבריח שעלול להשבית את החלוץ לשלושה-ארבעה חודשים. המשמעות היא שהחלוץ לא ישחק גם עם נבחרת ישראל עד תום הקמפיין וככל הנראה לא ייטול חלק במשחקי שלב הבתים במפעלים האירופיים אם באר שבע תעפיל לאחד מהם.


יחד עם זאת, ביש המזל שפקד את מלך השערים הבאר שבעי ייעצר על שולחן הירוק: במועדון ימשיכו מאותה נקודה שבה הופסק המו"מ עם נציגיו של שהר בנוגע להארכת חוזהו מתוך כוונה להבטיח את הישארותו מעבר לסוף עונת 2018, בלי קשר למועד חזרתו למגרשים. 



הניצחון על אלופת הונגריה הבליט שוב את תרומתו האדירה של טוני וואקמה לקבוצה. אחרי הסאגה עם סין, "הגנרל" שכח את הפרשה ובמשחק גדול ניצח על ההעפלה לשלב הבא עם צמד מבריק והצדעות לקהל האדום.




לנוכח הנסיבות, החגיגות בחדר ההלבשה היו מאופקות, גם מפני שאליניב ברדה (מתיחה בשריר הירך האחורי) ומיחאי קורהוט (התלונן על סחרחורת וחולשה) היו טרודים במצבם הבריאותי. לקראת לודוגורץ, היריבה בסיבוב הבא, יאלץ המאמן ברק בכר למצוא פתרונות יצירתיים למצוקת החלוצים החמורה שלו. את אחד הפתרונות המיידים אמור לספק החלוץ הצ'כי תומאש פקהארט שצפוי לנחות בטרנר כשרק פערים קטנים מפרידים מהשלמת העסקה.



שהר המום וכואב (אודי ציטיאט)



גאדיר, יוזנק להרכב? (אודי ציטיאט)


מאור מליקסון היה פעמיים בטווח נגיעה משלב הבתים של ליגת האלופות, פעם אחת כששיחק בוויסלה קראקוב ופעם אחת, בעונה שעברה, עם באר שבע. "פעמיים הייתי קרוב לצ'מפיונס, וחשוב לי מאוד לעשות את זה עם באר שבע, זו תהיה הפסגה בשביל, אבל צעד, צעד", אמר מליקסון שנחלץ בשן ועין מפגיעתם של של ההונגריים. "אני שמח שניצחנו, ועכשיו מצפים לנו לפחות עוד שני משחקים באירופה (בכל מקרה באר שבע הבטיחה לעצמה את העלייה לשלב הפלייאוף של הליגה האירופית), ואני מאמין שאפילו יותר מזה".  


רבים מ-200 האוהדים האדומים שליוו את האלופה לבודפשט ניצלו את ההזדמנות כדי להישאר בסוף השבוע בבירת הונגריה. משחק הבית מול לודוגורץ ייערך ביום רביעי הקרוב (20:00, ספורט1).



וואקמה, שכח את סין (אודי ציטיאט)



מליקסון, "פסגה בשבילי" (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי