דיווח: הבלם לינדזי רוז לא יצטרף לבית"ר ירושלים

לינדזי רוז
לינדזי רוז | AFP

המגעים בין המועדון הירושלמי לצרפתי בן ה-25 נפלו מאחר שלא רצה להגיע לישראל. הלילה תיערך שיחה ראשונה בין שרון מימר לאלי טביב מאז התבוסה בבולגריה

(גודל טקסט)

על פי דיווח בצרפת, לינדזי רוז לא יגיע לבית"ר ירושלים לאחר /המשא ומתן בין הקבוצה לבלם בן ה-25 נפל. הצרפתי לא התלהב מלכתחילה להגיע לישראל וכנראה שזו הייתה אחת הסיבות שהשיחות בין הצדדים לא הובילו לחתימה. רוז שיחק בעברו בליון, ולנסיין ובאסטיה ושמו קושר לליגה הבלגית.



בתוך כך, ההפסד 0:4 בשבוע שעבר של בית"ר במוקדמות הליגה האירופית לבוטב פלובדיב וההדחה מהליגה האירופית יצרה אווירה קשה סביב המאמן שרון מימר ושחקניו. במועדון מכירים בעובדה שעל כר הדשא הייתה התפרקות מקצועית שהדליקה נורה אדומה במתחם בית וגן. אך מימר לא "הואשם" בהפסד על ידי שום גורם ובקבוצה ממשיכים קדימה.





גורם בכיר במועדון אישר: "הלילה אמורה להתקיים שיחה ראשונה מאז התבוסה בבולגריה בין אלי טביב ששוהה בארצות הברית למאמן שרון מימר. טביב לא העביר שום מסרים למאמן ולאחר שקיבל הסבר מגורמים בקבוצה טביב ישמע את מה שיש למימר להגיד מבחינה מקצועית וכך צריך לנהוג".



מימר. שיחה ראשונה עם טביב מאז ההפסד (אודי ציטיאט)


המאמן משוחח לכול אורך הדרך עם נציג הבעלים אלי אוחנה ותוכניות המועדון שהיו לפני ההפסד לבולגרים, לצרף בלם זר וחלוץ ישראלי, נותרו כשהיו. מימר קיים אסיפת שחקנים ארוכה והבהיר שבמשחק מול בוטב פלובדיב הכול הלך הפוך מבחינה מקצועית. לא הייתה כמעט מחויבות במשחק, ההגנה לא הייתה אגרסיבית כפי שמאפיין את הקבוצה ונעלם הסדר במגרש לאחר ספיגת השער הראשון. מימר הבהיר כי המשחק בבולגריה יהיה הדוגמה בו יתוקנו ליקויים לקראת ההמשך.


בשיחות בין השחקנים נאמר: "אנחנו לא מוחקים חצי שנה של עשייה טובה תחת מימר. הוא היה הוגן לקחת אחריות על ההפסד ואי אפשר להוציא מהאשמה את כל מי שבעט בכדור בבולגריה. כולם אמורים לקחת אחריות כי הליגה הולכת וקרבה. לכול מאמן בעולם יש החלטות או משחקים לא טובים, ואצל מימר היו עד עכשיו 90 אחוזים של החלטות טובות מאוד מקצועית ואת השאר חובה לתקן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי