אליניב ברדה בספק ללודוגורץ, מוחמד גאדיר צפוי לפתוח בחוד

אליניב ברדה
אליניב ברדה | אודי ציטיאט

מצבו של הקפטן עדיין לא ברור. ברק בכר ייאלץ להסתדר ללא שהר, קואנקה, פקהארט וזריהן. האלופה הפיגה את המתח בעזרת אימון כדורסל. יותר מ-9,000 אוהדים כבר הבטיחו את מקומם, טרנר אמור להיות מלא

(גודל טקסט)

בשעה ששחקני אלופת בולגריה יצאו היום (שני) מנתב"ג ועשו את דרכם לבית המלון, ערכו חלק משחקני הפועל באר שבע אימון שחרור בכדורסל באולם הספורט של אוניברסיטת בן-גוריון.

המאמן ברק בכר אוהב לשנות מסלולים. ערב המשחק הביתי מול בודפשט הונבד התנתק מאמן האלופה מההכנות השגרתיות לטובת משחק טניס, ואתמול הגיע תורו של הכדור הכתום לספק את הפן המרגיע בהכנה המנטאלית של שחקניו.

כלפי חוץ מאמן האלופה לא משדר סימני מצוקה, למרות מכת הפציעות שפגעה קשות בחלק הקדמי של קבוצתו. פרט לבן שהר, שייעדר מספר חודשים בגלל שבר בעצם הבריח, רשימת הפצועים כוללת גם את אליניב ברדה (רגישות בשריר האחורי), איסק קואנקה (נקע בקרסול), וניב זריהן (מתיחה). ברדה אמנם חזר בהדרגה לפעילות, אבל עדיין לא ברור אם יעמוד ברביעי לרשות הצוות המקצועי.

בנוסף לכך, חלוץ הרכש הצ'כי, תומאש פקהארט, קיבל כמה ימי חופשה כדי להסדיר את ענייניו בחו"ל והוא לא בתכניות למשחק הראשון. בנסיבות שנוצרו מוחמד גאדיר הוא כרגע החלוץ הכשיר היחיד, פרט לקיצוני טוני וואקמה. 

בן שהר. ב
בן שהר. ב"ש תאלץ להסתדר בלעדיו תקופה ארוכה (אודי ציטיאט)

לודוגורץ הקדימה לנחות בישראל כדי להתאקלם לחמסין הבאר שבעי, כשהם מבצעים את התמרון האווירי בסיוע מטוס שהעמיד לרשותם שר הספורט הבולגרי. 

עד אתמול מימשו יותר מ-9000 בעלי מנויים את זכותם לרכוש כרטיס למשחק והבטיחו את מקומם ביציעי טרנר. החל מהיום יוציא המועדון למכירה את הכרטיסים הנותרים, כולל מאות כרטיסים שיועדו לקבוצה האורחת ולא מומשו על-ידי אוהדיה. כמה עשרות בולגרים אמורים להיבלע מחר בהר הגעש האדום באצטדיון "טוטו טרנר".

מוחמד גאדיר. צפוי לפתוח בחוד האדום (אודי ציטיאט) מוחמד גאדיר. צפוי לפתוח בחוד האדום (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי