אלבה: מקווה שהציוץ של פיקה על ניימאר הוא לא בדיחה

ניימאר
ניימאר | AFP

אופטימיות זהירה בקטאלוניה, המגן: "לכל שחקן יש את הדעה שלו, אבל בארסה זה המועדון הטוב בעולם. אני חושב שהוא מרגיש כאן נוח". וגם: השיחות עם אלבס. סיפור מלא

(גודל טקסט)
הציוץ של ג'רארד פיקה שעלה בחצות (בין ראשון לשני) לפי ניימאר נשאר בברצלונה הפך את הקערה על פיה. בשעות שקדמו לאותו ציוץ היה נראה שזה עניין של זמן עד שהכוכב הברזילאי יחתום בפאריס סן ז'רמן, והמחלוקות התמקדו באורך וגובה החוזה.


הבוקר נראה שהמגמה היא שניימאר יישאר בקטאלוניה. "הוא נשאר", זעקה הכותרת הראשית של "מונדו דפורטיבו". לפי הדיווחים האחרונים אביו של השחקן אמר לאנשי ברצלונה שהוא דווקא תומך שבנו יישאר, אבל השחקן הוא זה שמתלבט. בכל מקרה, בברצלונה טוענים שהם לא מתכוונים לשדרג את שכרו של הכוכב.




לפי הפרסומים לא רק ההצעה הכלכלית של פ.ס.ז' סחררה את ראשו של ניימאר, אלא גם שיחת טלפון מיוחדת מדני אלבס שאמר לו: "בוא לפאריס ונהפוך אותך אחד למספר 1 בעולם. אצלנו אתה תזכה בכדור הזהב".


ג'ורדי אלבה התייחס במסיבת עיתונאים בארצות הברית לכל הפרשה ואמר: "ניימאר הוא שחקן ברצלונה עד שהוא אומר אחרת.בחדר ההלבשה יש שקט, הוא שמח ומאושר כאן ואנחנו רגועים איתו. ניימאר אחד הטובים בעולם ככה שזה נורמלי שידברו עליו".



אז מה יוליד יום? (AFP)


הציוץ של פיקה
: "לא דיברתי איתו על זה, לא יכול להגיב על משהו שאני לא יודע, מקווה שזה לא בדיחה".


שכנוע ניימאר: "אני לא צריך לשכנע מישהו. אנחנו המועדון הטוב בעולם. לכל שחקן יש את הדעה שלו, מה הוא עושה ואחנו חייבים לכבד אותו. אנחנו מדברים והוא עדיין שחקן ברצלונה".


כעת מקווים בברצלונה שהסאגה הסתיימה. בקבוצה מנסים לעטוף את הכוכב בחבריו לנבחרת ברזיל וכך לשכנעו להישאר. לצורך כך ייעשה ניסיון נוסף לצרף את פאוליניו מגוואנגז'ו אברגרנדה ואת קוטיניו מליברפול. השניים חברים טובים של ניימאר ולפי הפרסומים הנהלת המועדון הבטיחה לעשות הכל כדי לצרפם כמה שיותר מהר. אגב, ניימאר צפוי לקבל בספטמבר אזרחות ספרדית מה שיאפשר לבארסה להחתים את יראי מינה בינואר. 


ניימאר. הסאגה באמת הסתיימה? (AFP)
ניימאר. הסאגה באמת הסתיימה? (AFP)


לפי "מונדו דפורטיבו" כשנשיא ברצלונה ג'וזפ מריה ברתומאו עזב אתמול את ניו יורק וחזר לברצלונה, אביו של השחקן ליווה אותו לשדה התעופה ואמר לו: "אני לא יכול להבטיח לך שניימאר יישאר". השינוי הדרמטי התרחש בפגישה דיסקרטית בה השתתפו השחקן, חבר ההנהלה ראול סנלהי, עליו ניימאר סומך ונציג נייקי וחברו של הברזילאי אלברו קוסטה. בסיומה של אותה פגישה יצאה ההחלטה על הישארותו של השחקן והאישור לציוץ הדרמטי של פיקה בחשבון הטוויטר.


ולמרות הכל, יש גם גורמים פחות נחרצים. ב"ספורט" הקטאלוני ציטטו מקורבים לשחקן שאמרו: "הוא לא קיבל החלטה סופית. למרות המאמצים האדירים להשאיר אותו בבארסה, המשבר עדיין לא הסתיים".  אנשי ניימאר מודים שמסע הלחץ המטורף שנעשה מכל הצדדים כדי לשכנע את השחקן להישאר הצליח להעביר את ניימאר חזרה לצד של ברצלונה אחרי שביום שישי הוא הודיע להם שהוא עוזב, אבל הבהירו ששום דבר לא סגור עד שלא תהיה הודעה רשמית. 


אנשי ניימאר מודים שמסע הלחץ המטורף שנעשה מכל הצדדים כדי לשכנע את השחקן להישאר הצליח להעביר את ניימאר חזרה לצד של ברצלונה אחרי שביום שישי הוא הודיע להם שהוא עוזב, אבל הבהירו ששום דבר לא סגור עד שלא תהיה הודעה רשמית. 


בברצלונה מצפים כעת להודעה רשמית של ניימאר שהוא נשאר וייתכן שאחת כזאת תגיע עוד היום. אפשרות אחרת היא שניימאר יבהיר את המצב כשהקבוצה תגיע למיאמי ביום חמישי במהלך אירוע של רשת "נייקי". לעומת זאת, רשת ESPN טוענת שאנשי ניימאר אמרו שאין לציוץ של ג'רארד פיקה משמעות ועדיין יש הסכם בין ניימאר לפאריס סן ז'רמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי