מכבי חיפה הודיעה: לא נצרף את אדי גוטליב

אדי גוטליב
אדי גוטליב | עדי אבישי

בהחלטה משותפת של הנהלת הקבוצה עם המאמן גיא לוזון, הודיעו הירוקים כי בלם הפועל תל אביב לא יצטרף למועדון. שיחה נערכה עם קגלמאכר, ששמע כי מעמדו לא ייפגע. היום: משחק אימון מול ראשון לציון

(גודל טקסט)

 מכבי חיפה ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק הרשמי הראשון בשבת מול בני סכנין במסגרת המחזור הראשון של גביע הטוטו והיום (שלישי) תערוך משחק אימון מול הפועל ראשון לציון מהליגה הלאומית, מה שיהווה משחק הכנה אחרון לקראת פתיחת העונה הרשמית, אולם במועדון עוסקים בעיקר בהחלטה שהתקבלה הבוקר ולפיה בלם הפועל תל אביב אדי גוטליב לא יצטרף למועדון.

למרות שסיכם את כל תנאיו ואף עזב את מחנה האימונים של הפועל תל אביב בסוף השבוע האחרון בשל סיכום בין המועדונים על העברתו, הודיעה הבוקר מכבי חיפה: "בהנהלת המועדון התקבלה החלטה לפיה אדי גוטליב לא יצורף לקבוצה. ההחלטה התקבלה יחד עם המאמן גיא לוזון".

כפי שפרסמנו בספורט1, גארי קגלמאכר חשש למעמדו בצל הסיכום עם גוטליב, שכאמור כבר לא יגיע, ואף התכוון לבקש לשוחח עם המאמן גיא לוזון כדי לקבל החלטה לגבי עתידו – אולם במועדון שוחחו עם האורוגוואי והבהירו לו כי אין כוונה לפגוע במעמדו העונה ובשל כך הוחלט שלא להחתים את גוטליב. במידת הצורך יוכל לשחק עומרי בן הרוש במרכז ההגנה, אמרו בכרמל.


קגלמאכר. שמע שאין כוונה לפגוע במעמדו (ערן לוף)

בנוסף הירוקים מחפשים זר נוסף ואחרון לעונה הקרובה. בצוות המקצועי מעוניינים להביא פליימייקר עם עדיפות שיכול לשחק גם כשחקן כנף ואחד השמות שעלו הוא של קשר באסטייה הצרפתית סאדיו דיאלו, עליו פורסם בספורט1 לראשונה. בחיפה מבהירים כי אם יימצא שחקן ברמה דומה לזו שהגיעו שאר הזרים כמו קאיו הברזילאי וגאורגי קוסטדינוב, אז מרכז השדה יהפוך לאחד הטובים בליגה.

למרות ריבוי השחקנים, במועדון טרם החליטו אם לדלל את הסגל מיידית ונראה שהצוות המקצועי ימשיך לתת עדיפות לכל השחקנים גם במסגרת גביע הטוטו. "גיא לוזון כבר הוכיח יותר מפעם אחת שמבחינתו אין שמות או גילאים ורק מי שהוא מרגיש שנמצא בכושר הטוב ביותר יהיה על המגרש", אמרו הבוקר, "הכוונה שנדלל את הסגל רק לקראת פתיחת הליגה, אלא אם יהיה שחקן שבעצמו יבקש לעזוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי