מאור מליקסון סובל מכאבים, ברק בכר: מקווה שיהיה כשיר

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

מאמן הפועל באר שבע לאחר ה-0:2 על לודוגורץ: "השחקנים נתנו את הדם, נצא לבולגריה לעשות משהו גדול", "לא מובן שוואקמה נשאר איתנו, מקווה שיישאר כמה שיותר". צפו בתקציר

קבוצות: לודוגורץ
(גודל טקסט)
הפועל באר שבע השיגה הערב (רביעי) מקדמה משמעותית לקראת משחק הגומלין בשבוע הבא בבולגריה כשניצחה 0:2 את לודוגורץ במשחק הראשון בסיבוב השלישי במוקדמות ליגת האלופות. מאור מליקסון סבל מכאבים בעקבות תיקול חריף בתחילת המשחק ולא הגיע לעמדת הראיונות בסיום.


מאמן המנצחת ברק בכר אמר בסיום: "שיחקנו נגד קבוצה טובה ובבית הם הרבה יותר מסוכנים. עשינו משחק גדול. הצלחנו להרים את רמת האגרסיביות והלחץ. היינו מחויבים והשחקנים נתנו את הדם שלהם, וזה מה שאהבתי. אין זמן לשמוח, הפנים כבר קדימה".




היכולת: "כשאני יודע שיש לי שחקנים חכמים ומחויבים אפשר ליצור דברים מול קבוצה שעדיפה עלינו מבחינת איכות. עכשיו נצא למגרש חוץ כדי לעשות משהו גדול. אנחנו דרוכים מול קבוצה שכבר עשתה תוצאות מדהימות בליגת האלופות בשנה שעברה".


על וואקמה: "הוא נותן הרבה במימד של פיזיות. זה לא מובן שהוא נשאר איתנו. הוא היה גבר. אני מקווה שיישאר כמה שיותר".


מאור מליקסון. סבל מכאבים (דני מרון)

מאור מליקסון. סבל מכאבים (דני מרון)


על מליקסון: "הוא סבל, אבל נשאר והיה מחויב טקטית. נראה אם יהיה כשיר בשבוע הבא".



הבלם שיר צדק אמר: "כל הקבוצה נתנה את הלב והנשמה. היה לנו מאוד חשוב להיות מרוכזים נגד אחת הקבוצות הטובות ששיחקנו איתה. יש לנו המון מה לשפר ונקווה שנמשיך בשבוע הבא".



היתרון: "אם לשנייה נחשוב שאנחנו עם יתרון נשלם על זה ביוקר. אין ספק ש-0:2 זה לא 0:0 ואני שמח שעם הדחיפה של הקהל בטרנר אנחנו קבוצה חזקה".


הגומלין: "כמו שאמרתי – אם נרגיש שאנחנו בטוחים בעצמנו נשלם. יהיה משחק חוץ קשה נגד קבוצה מאוד איכותית שהגיעה פעמיים לליגת האלופות".


טוני וואקמה. רמה מעל כולם (דני מרון)

טוני וואקמה. רמה מעל כולם (דני מרון)


שער חוץ: "אין ספק ששער שם יעזור לנו מאוד".



על וואקמה ומליקסון: "מאור וטוני זה לא חדש שהם שחקנים איכותיים ברמה גבוהה. כיף להיות בצד שלהם ולא נגדם. שאפו לכול השחקנים".



ליגת האלופות: "עדיין לא מדמיינים את המנגינה של ליגת האלופות. נקווה שנמשיך ככה".

 


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי