רמי גרשון קרוב לחתימה במכבי חיפה, אזמי הצטרף לוולרנגה

רמי גרשון
רמי גרשון | טוויטר

הירוקים הסכימו לכל הדרישות של הבלם0אך יבדקו בקפדנות את ההחלמה מהפציעה. החלוץ הנורבגי חזר למולדתו אחרי חצי עונה חלשה במדים הירוקים

(גודל טקסט)

מכבי חיפה חזרה היום (שישי) לאימונים לאחר החופש שקיבלו השחקנים והחלה בהכנות למשחק הנעילה של שלב הבתים בגביע הטוטו מול הפועל עכו (ראשון, 21:00).

בקבוצה מתכוונים לתת הזדמנות לשחקנים צעירים רבים שלא שותפו עד כה ולבחון מי מהם יישאר בקבוצה לעונה הקרובה. גם החלוץ עומר דמארי שמחלים מהפציעה הארוכה עוד מסוף העונה שעברה צפוי לקבל דקות במשחק. למרות חזרתו הצפויה של דמארי במועדון מקווים להנחית בשבוע הבא גם חלוץ זר. בחיפה סיפרו כי הכוונה להביא חלוץ טכני ומהיר ולא חלוץ גבוה ופיזי שפי שחשבו בתחילת הקיץ. "זה נכון שרצינו את בזמנו את פקהארט, אבל כעת נביא חלוץ טוב יותר", אמרו במועדון.

בגזרת המנודים, בשורות טובות קיבלו בקבוצה לאחר שהחלוץ פיטים אזמי (25) חתם בוולרנגה הנורבגית לארבע שנים. החלוץ, ששב למדינתו, הובא בינואר שעבר על ידי תור כריסטיאן-קרלסן, אך לא השתלב ולא כבש ולו שער אחד. בתחילת העונה הבהירו לו שהוא לא בתכניות, כפי שהיה עם מארק ואליינטה והולמאר איולפסון. אחרי שהספרדי חתם באופן הבלגית הירוקים "נתקעו" רק עם הבלם האיסלנדי והקשר קמיל ואצק. למעשה, כל הזרים מהעונה שעברה לא ימשיכו אחרי שגם גארי קגלמאכר עזב בשבוע שעבר (חתם בקורטרייק) וגם אניס אלושי עזב.

פיטים אזמי (מכבי חיפה, האתר הרשמי)
פיטים אזמי. קדנציה חלשה בירוק (מכבי חיפה, האתר הרשמי)

במקביל מקווים בקבוצה לסיים בקרוב שתי סאגות נוספות. הירוקים ממתינים לתשובתו של בעלי מכבי תל אביב מיץ' גולדהאר בנושא העברתו של החלוץ אלירן עטר. לכל הצדדים כבר ברור כי העסקה חייבת להתבצע כאשר גם השחקן כבר ממתין למעבר לצהובים, אך בחיפה ממשיכים להבהיר כי העסקה תיסגר רק בתנאים שלהם. על פי המתווה חיפה דורשת של סכום כ-1.2 מיליון יורו ואילו בתל אביב רוצים להעביר רק מיליון יורו ו-200 אלף נוספים יעברו כבונוסים. בשני המועדונים מקווים כי העסקה תיסגר בקרוב. 

עטר אגב, השתתף היום בבדיקות דם שגרתיות שנערכו לכל השחקנים. סאגה נוספת היא סביב הבלם רמי גרשון. במועדון לא נבהלים מהדרישות של גנט והשחקן עצמו ומקווים לסגור את העסקה בזריזות, לא לפני שינחיתו את השחקן בארץ ויערכו לו בדיקות קפדניות. "לא נרצה להביא שחקן פצוע לחוזה יקר. נבצע בדיקות רפואיות קפדניות ואם הכל יהיה בסדר, נתקדם בעסקה", אמר גורם בחיפה. בקבוצה רוצים להוציא את ההודעה הרשמית בתוך שבוע.

רמי גרשון. קרוב למכבי חיפה (טוויטר)
 רמי גרשון. קרוב למכבי חיפה (טוויטר)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי