מיץ' גולדהאר שוחח עם מנספורד: אשלם מיליון יורו על אלירן עטר

אלירן עטר
אלירן עטר | ערן לוף

מכבי ת"א ממשיכה בניסיונות להוריד את מחירו של חלוץ מכבי חיפה, הבעלים הבהיר למנכ"ל כי המתווה שהושג על ידי דמאיו גבוה מדי: "הצענו 600 אלף יורו, לא הגיוני שנשלם פי 2 לפני בונוסים". דסה עבר טיפול בתא לחץ

(גודל טקסט)

 מכבי תל אביב סיימה את השלב המוקדם בגביע הטוטו בניצחון חוץ 1:2 על הפועל רעננה וכעת פניה ליום חמישי, למשחק החוץ באוסטריה נגד אלטאך בשלב הפלייאוף של הליגה האירופית (21:30, ישיר בספורטHD1) וליום ראשון שלושה ימים לאחר מכן, אז תפתח הקבוצה את ליגת העל בנתניה נגד בית"ר ירושלים.

המשחק אמש היה לפרוטוקול בלבד עבור הצהובים, שגם כך עלו בהרכב משני, וכעת פרשת רכישתו של אלירן עטר היא שמעסיקה את אנשי המועדון. כבר ביום חמישי פרסמנו לראשונה על נתק בין ראשי מכבי חיפה ומכבי תל אביב, בטענה שסכום השחרור ברור וכי אין מה לדון בנושא.

אתמול בסיום משחק גביע הטוטו נגד הפועל רעננה נשאל המאמן ג'ורדי קרויף אם יגיע שחקן נוסף לקבוצה עד המשחק נגד אלטאך, ניתן לרשום שחקן נוסף אחד לסגל לשני המפגשים מול האוסטרים עד יום רביעי, אך ההולנדי, כהרגלו, סירב לענות והשיב: "זה לא תפקידי לענות, צריך לשאול את המנכ"ל והבעלים".


קרויף. ההמתנה לאלירן עטר נמשכת (ערן לוף)

מכבי תל אביב רוצה את אלירן עטר כמובן, אבל על פי גורמים בסביבת המועדון הבעלים מיץ' גולדהאר הנחה את המנכ"ל בן מנספורד לנסות ולרכוש את אלירן עטר תמורת סכום של מיליון יורו, ולא לפי המתווה שהשיג המתווך משה דמאיו: 1.2 מיליון יורו וסכום נוסף של 200 אלף יורו אם מכבי תל אביב תעפיל לשלב הבתים באירופה. בסביבת הקבוצות ממתינים לראות מי ימצמץ ראשון ואפשר שהתפתחויות מאחורי הקלעים יביאו לפריצת דרך בסאגה הזאת. גורם בסביבת המועדון סיפר: "ההצעה הראשונה הייתה על 600 אלף יורו, לשלם סכום יותר מכפול אינו הגיוני רק משום שחיפה זרקה לחלל סכום של שני מיליון".

במקביל, מכבי תל אביב תנסה להכשיר למשחק נגד אלטאך את הבלם איתן טיבי הסובל מפגיעה קלה ברגלו. חברו למרכז ההגנה, הבלם טל בן חיים שכבש שער מרהיב מול רעננה סיפר: "הכדור התלבש לי טוב על הרגל וזה כיף להבקיע מאז הגול ב-2005 במדי בולטון נגד טוטנהאם. התפקיד שלי הוא לא לבנות יותר מדי ויותר להגן".


בן חיים. היה שווה לחכות מעל עשור לשער כזה (ערן לוף)

במקביל, אלי דסה עבר טיפול מיוחד בתא לחץ בפציעה ממנה הוא סובל כבר תקופה ארוכה. דור מיכה דאג לשתף את התמונה בחשבון האינסטגרם.

אלי דסה בתוך תא לחץ (צילום מתוך אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי