סטפנוס אתנסיאדיס קרוב למכבי חיפה: "המו"מ מתקדם מאוד"

אטנסיאדיס
אטנסיאדיס | AFP

היווני בן ה-28 מנהל מגעים מתקדמים עם הירוקים. גורמים המעורים במו"מ אמרו לספורט1: "יתיר את חוזהו בפאוק, ירוויח 600 אלף יורו בעונה". לוזון הבהיר: "נצרף עוד שחקנים", סאן מנחם עשוי לעזוב

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה בהכנותיה לקראת המשחק הראשון של העונה מול בני יהודה ביום שני (20:30, שידור ישיר בספורט1). במועדון מבינים את החשיבות של הניצחון הראשון, ולכן הרמה עולה מדי אימון. גיא לוזון צפוי להמשיך עם ההרכב החזק אותו הריץ במהלך משחקי גביע הטוטו, כאשר נראה כי בחלק ההתקפי יעלו קאיו או גילי ורמוט שהרשים במחצית הראשונה מול עכו, אופיר מזרחי וככל הנראה ניקיטה רוקאביציה יפתח בחוד.


במקביל, ביוון דווח שהירוקים מעוניינים בחלוץ פאוק סלוניקי סטפנוס אתנסיאדיס. החלוץ בן ה-28 שגדל במועדון משמש כקפטן שלו ונחשב לאחד השחקנים האהובים על הקהל. לספורט1 נודע כי המשא ומתן מתקדם מאוד וגורמים המעורים בו אישרו: "אתנסיאדיס יקבל 600 אלף יורו בעונה בתוספת מענקים". חוזהו של החלוץ שמסתיים בתום העונה הבאה יותר לאחר שאיכזב אשתקד ולא כבש ב-22 הופעות ולו שער אחד. אתנסיאדיס רשם 12 הופעות בנבחרת יוון ובעונות הקודמות נחשב לספק שערים בכיר במועדון מסלוניקי.

 



בנוסף, אחת ההתלבטויות היא האם לזמן את אלירן עטר לסגל הקבוצה, והתשובה לכך ככל הנראה תתקבל בסמוך למשחק כאשר יהיה ברור יותר היכן עומד המשא ומתן מול מכבי תל אביב. בכרמל מעריכים כי לאור הניצחון אתמול (חמישי) של הצהובים, הם ינסו לקדם את המשא ומתן והסאגה הארוכה של הקיץ תגיע לסיומה.



אתנסיאדיס, קרוב לירוקים (פאוק, רשמי)


גיא לוזון
התראיין לקראת המשחק הראשון מול בני יהודה, ודיבר על ההכנות בקיץ: "אנחנו אחרי חודשיים מאתגרים וכיפיים בהם עבדנו על כל המרכיבים. עשינו שדרוג גדול מהעונה שעברה ואנחנו מגיעים מוכנים לרגע האמת".


בניית הסגל: "אנחנו כמועדון וזה כולל את ההנהלה, הצוות המקצועי והסקאוטים היינו מאוד סבלניים בבניית הסגל ולא עשינו שום החלטה תחת לחץ. ידענו בדיוק באיזה תפקיד אנחנו רוצים להביא שחקן ומה הסגנון והמרכיב העיקרי היה האופי שזה אומר שחקנים שיודעים לשחק תחת מגרש מלא ותחת לחץ. חיפשנו שחקנים שעשו משהו בקריירה שלהם. אני גאה ומרוצה ומאושר מהסגל שיש לנו. יש לנו סגל רחב ואיכותי שראוי למועדון גדול כמו מכבי חיפה. נצרף עוד שניים או שלושה שחקנים ונהיה עוד יותר טובים".


גיא לוזון.
גיא לוזון. "מרוצה מהסגל שבנינו" (מכבי חיפה, אתר רשמי)


המשחק מול בני יהודה: "בני יהודה פתחו את העונה מצוין והניצחון על זניט הוא דוגמה מצוינת. גם באלוף האלופים הם היו קרובים לניצחון ומצפה לנו משימה לא פשוטה אבל יש לנו את המשימות שלנו ונבוא בכל הכוח בכדי לנצח את המשחק".


גורם במועדון אמר בנושא: "הסאגה הזאת כבר עברה כל גבול. אם זה לא יקרה עד בני יהודה אז גם אנחנו וגם אלירן נבין שזה לא יקרה לעולם, ונדע להתארגן בהתאם".


סאן מנחם. עשוי לנדוד לגליל העליון (ערן לוף)
סאן מנחם. עשוי לנדוד לגליל העליון (ערן לוף)


בכל מקרה בקבוצה מבינים כי ישנה חשיבות רבה להגעתו של החלוץ, למרות חזרתו של עומר דמארי לסגל הקבוצה לאחר פציעה ארוכה. מי שצפוי לעזוב את הקבוצה הוא המגן סאן מנחם. כפי שפורסם אתמול בספורט1, קריית שמונה פנתה רשמית לחיפה לגבי המגן, והירוקים לא צפויים לעמוד בדרכו. אם מנחם יעזוב את הקבוצה, שי בן דוד ישאר עונה נוספת. האוהדים כבר מחכים לפתיחת העונה, והכרטיסים למשחק במושבה נגמרו לחלוטין, כך שלמעלה מ-7,000 ירוקים צפויים להגיע.

המגן עומרי בן הרוש התראיין לאתר הרשמי וסיפר כי היה צריך להגיע לחיפה עוד לפני מעברו למכבי תל אביב, אך זה לא יצא לפועל. עוד אמר בן הרוש: "מוזר לי ללבוש ירוק אבל אני שמח שאני כאן. המטרה שלי היא לעזור לקבוצה להגיע להישגים, ולהחזיר את מכבי חיפה לצמרת הגבוהה של הכדורגל הישראלי".


עומרי בן הרוש.
עומרי בן הרוש."מוזר ללבוש ירוק" (מכבי חיפה, אתר רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי