רשמית: ניק בלאקמן חתם לעונה אחת במכבי תל אביב

ניק בלאקמן
ניק בלאקמן | מכבי תל אביב

היהודי-אנגלי הושאל לסגנית האלופה, ויחזק את ההתקפה. החלוץ אף צייץ בעברית: "הרגשה נהדרת להצטרף, אני כבר לא יכול לחכות לעלות ולשחק במדים הצהובים". חמד פרגן: "אחד השחקנים הכי טובים שפגשתי". צפו בביצועיו

(גודל טקסט)

חלוץ דרבי קאונטי בן ה-27, היהודי-אנגלי ניק בלאקמן, הצטרף למכבי תל אביב בהשאלה לעונה אחת, ויחזק את ההתקפה של ג'ורדי קרויף. הצד המדאיג אצל בלאקמן הוא מצבו הרפואי, לאחר שבעונה האחרונה סבל מבעיות בברכו, ואף עבר ניתוח. השחקן רשם 12 הופעות בהרכב דרבי, ו-29 בסה"כ.


השחקן אמר: "אני יודע שמכבי זה מועדון עם היסטוריה גדולה, שחקנים נהדרים ומאמן מצוין. הייתי בקשר עם ג'ורדי ב-3-4 השנים האחרונות ואני כבר מצפה לעבוד איתו. אני יודע שאני מגיע כשחקן ישראלי, אני גאה מאוד בשורשים שלי ואני מאוד מתרגש להגיע לישראל".

 

קרויף התייחס אף הוא לשחקנו החדש: "ניק הוא שחקן אותו ניסינו להחתים משך תקופה של למעלה מ-3 שנים ואנו שמחים שהצלחנו לעשות זאת. הוא מעניק לנו כמה אופציות במגוון תפקידים בהתקפה כשחקן מהיר, חזק ובעל בעיטה טובה. כולנו בטוחים שיתרום לחיזוקה של מכבי ת"א ויהיה שחקן שיגרום לאוהדים להנות ממנו".


גם תומר חמד, חלוצה של ברייטון, התרשם מההחתמה ופרגן לשחקן בחשבון הטוויטר:

במכבי ת"א הולכים ליהנות מאוד מ-@nblackman89, וזה לא כי הוא חבר שלי, אלא מקצועית נטו. אחד השחקנים הכי טובים שפגשתי בצ'מפיונשיפ

— Tomer Hemed (@tomerhemed10) August 18, 2017


בלאקמן החל את קריירת המשחק שלו במחלקת הנוער של מאקלספילד טאון לפני שהצטרף לבלקבורן רוברס ב-2009 והושאל לבלקפול, אולדהאם את'לטיק, מאת'רוול ואברדין. 11 שערים ב-28 הופעות במדי שפילד יונייטד הובילו למעבר לרדינג במדיה כבש בלקמן 18 שערים ב-103 הופעות בין 2013-2016 לפני שהצטרף לדרבי קאונטי.


בלאקמן. מתקרבבלאקמן במדי רדינג. עבר לקריית שלום


הצהובים רשמו אתמול ניצחון שביעי העונה בליגה האירופית, כשגברו באצטדיון באינסברוק על אלטאך האוסטרית 0:1, משער של וידאר קיארטנסון. משחק הגומלין ייערך בשבוע הבא באצטדיון בנתניה, וכבר היום (שישי) יערכו הצהובים אימון באוסטריה לפני הטיסה חזרה ארצה לקראת המשחק הראשון של הליגה נגד בית"ר ירושלים ביום ראשון.


הבלם טל בן חיים אמר: "היה לנו קשה והמשחק לא התעלה לרמה גבוהה, הכדור קפץ במגרש והתקשינו להניע אותו. כולם נלחמו ונתנו את הלב וזה אומר שכולם השתתפו במשחק ההגנה. מצפים במשחק הגומלין שהקהל ייתן תצוגה כמו תמיד, נהיה מוכנים למשחק".


על מחזור הפתיחה: "צריך להחליף דיסק ולהתכונן למשחק. נעשה אימון שחרור טוב ונתכונן לבית"ר ירושלים".


מכבי תל אביב הגיע למשחק עם תוכנית ברורה ומסודרת לשחק על תוצאה. המאמן ג'ורדי קרויף: "היה משחק לחימה בו לא שלטנו בכדור ולא היה נוח כי התגוננו. התוצאה מחייבת את אלטאך להגיע ולנצח בישראל, ועם הקהל הביתי שלנו נוכל להשלים את המעבר".



קרויף. לא הכדורגל שהוא רוצה
קרויף. לא הכדורגל שהוא רוצה


מכבי תל אביב לא שיחקה כדורגל שהמאמן ההולנדי רוצה לראות. מרכז השדה כמעט ולא היה קיים, והמשחק נראה כמו של בעט ורוץ קדימה ללא סממנים יצירתיים ויכולת טכנית, שהאוסטרים העלימו לחלוטין. חסרונו של איל גולסה הורגש היטב כשכריסטיאן באטוקיו אינו שחקן הרכש הזר שעושה את ההבדל במגרש. הרכש הבוסני טינו סושיץ' לא נכלל כלל בסגל למשחק.


שחקן בקבוצה: "אלטאך ניצחה והדיחה את גנט הבלגית מהמפעל ולכן שום דבר לא סגור נגדם, מצפה משחק לא פשוט בגומלין. לא נוכל להיראות כך בבית ואין כוונה להתגונן מול האוהדים שלנו, שיתנו רוח גבית לשלב הבתים".


במועדון פועלים להרגיע את האווירה שנוצרה בימים האחרונים סביב רכישתו של אלירן עטר. לקרויף נאמר כי כבר היום תפעל הקבוצה להעברתו של עטר, כדי שיגיע בתחילת השבוע הבא לקריית שלום. על פי גורם בסביבת המועדון אמורה להתקיים בסוף השבוע שיחה בין הבעלים מיץ' גולדהאר לקרויף לקראת פתיחת העונה, ולקראת משחק הגומלין נגד אלטאך. העפלה לשלב הבתים של מכבי ת"א תסדר הכנסה של כ–15 מיליון שקלים. בשלב זה מסתמן כי איל גולסה לא יוכל להשתתף במשחק נגד בית"ר ירושלים בשל הפציעה בברך, וייעשה מאמץ שיוכל לשוב לאימונים לקראת המשחק נגד אלטאך.


הרגשה נהדרת להצטרף למכבי תל אביב. אני כבר לא יכול לחכות לעלות על המגרש ולשחק במדים הצהובים! pic.twitter.com/RbtRpRamEy

— Nick Blackman (@nblackman89) August 18, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי