ברק בכר: "מכבי נתניה תהיה הפתעת העונה, לא הגיע לנו לנצח"

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

מאמן הפועל באר שבע שפע מחמאות לבחורים של סלובודאן דראפיץ', אחרי ה-1:1 בין הקבוצות במחזור הפתיחה של ליגת העל: "לא חשבתי לרגע על יום שלישי אלא על איך להיראות טוב. הם היו יותר מתורגלים". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
אלופת המדינה הפועל באר שבע סיימה הערב (שבת) ב-1:1 עם העולה החדשה לליגת העל, מכבי נתניה, במשחק בו לא ניכרו פערי רמות גדולים בין הקבוצות. מאמן ב"ש ברק בכר סיכם: "אפשר להשתמש בתירוצים מפה ועד מחר אבל זה לא יהיה נכון. מפרגן לקבוצה ששיחקה מולנו, הם היו יכולים לנצח. שיחקנו נגד קבוצה שלדעתי תהיה הפתעת העונה, היא פשוט מצויינת".


על היכולת: "נתניה גרמו לנו להיראות מפוזרים. שיחקנו שיטה מול שיטה והם היו יותר מתואמים ומתורגלים".



חשש מפציעות: "לא חשבתי לרגע על יום שלישי. חשבתי איך אנחנו באים להיראות יותר טוב, אני לא מדבר על לנצח כי לא הגיע לנו. היינו עם הראש בליגה ועכשיו הפנים ליום שלישי".


ברק בכר הערב
ברק בכר. שפע מחמאות ליריבה (דני מרון)


שיא המשחקים הרצופים ללא הפסד בית: "היום השמיים שמרו עלינו אבל תמיד נחמד לשבור שיאים. עכשיו מה שחשוב זה להגשים את החלום שלנו ביום שלישי".


לחץ: "לא לחוצים כי זה המקצוע שלנו, רחוקים 90 דקות ממשהו גדול ולהיות לחוצים זה טוב. אני תמיד רוצה להיות לחוץ ולהגיע למצב ש-90 דקות אני תלוי בעצמי".


שיר צדק הוסיף: "יש לנו שלושה ימים להתאושש עד למשחק הכי גדול של המועדון הזה, נגד מאריבור. אשר להיום, כל הכבוד למכבי נתניה. הם שיחקו כדורגל דינמי ולוחם. הם עשו זאת במגרש אולי הכי קשה בארץ. מגיעות להם כל המחמאות".


עוזר מאמן האורחת, שי ברדה דיבר גם הוא בסיום ואמר: "במחצית הראשונה שיחקנו מצוין נגד קבוצה אדירה. הגענו לכמה מצבים ולא השכלנו לכבוש. אנחנו מרוצים מהתוצאה, בכל זאת, תיקו בבאר שבע במחזור הראשון. מכבי נתניה לא צריכה להיות קבוצה נחמדה".


אוהדי מכבי נתניה בטרנר. הגיעו בהמוניהם

אוהדי מכבי נתניה בטרנר. הגיעו בהמוניהם (דני מרון)


הקהל
: "הקהל הנהדר שליווה אותנו לטרנר היה השחקן ה-12. זאת הייתה חוייה לראות יציע שלם בצהוב. מכבי נתניה צריכה לסיים את העונה במקום טוב, רק שזה יימשך כך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי