אתנסיאדיס נחת בישראל, יחתום לשנתיים במכבי חיפה וישתכר 650 אלף יורו

אתנסיאדיס
אתנסיאדיס | aaaaaa

היווני בן ה-29 בדרך לירוקים, ישתכר 650 אלף יורו בעונה. צפוי לצפות במפגש עם בני יהודה (20:30, ספורט1). סלליך מתקרב

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תפתח את העונה במשחק החוץ מול בני יהודה (20:30, ספורט1) ובמועדון מקווים לפתוח את העונה עם ניצחון. התקווה נמצאת גם אצל אוהדי הקבוצה ו-6,000 מהם צפויים להגיע למושבה ולקחת חלק בדחיפת הקבוצה בפתיחת העונה.

הקבוצה ערכה אתמול אימון מסכם ולפיו נראה כי לוזון ימשיך לתת קרדיט להרכב שרץ במחנה האימונים ובחלק גדול ממשחקי גביע הטוטו. בדומה למשחקים האחרונים גם הפעם לוזון תרגל מספר הרכבים ויקבל החלטה סופית בסמוך למשחק.

במקביל בחיפה ממשיכים בבניית הקבוצה והחלוץ היווני סטפנוס אתנסיאדיס נחת בישראל בצוותא עם אשתו וסוכנו. בתקשורת היוונית ובסביבתו של השחקן אישרו כי אתנסיאדיס כבר סיכם את תנאיו במועדון ולאחר שיעבור בדיקות רפואיות יחתום בקבוצה. חלוץ נבחרת יוון בעבר צפוי לחתום לשנתיים על פי דיווחים ביוון כאשר בנוגע למשכורתו בעוד ביוון טוענים שירוויח 650 אלף יורו בעונה בסביבת המועדון הירוק הטענות הן לחוזה נמוך יותר – סביב 400 אלף יורו בעונה.


אתנסיאדיס, קרוב קרוב (סילבי אביטל)

בנוסף, גם הקשר הישראלי סינטיהו סלליך שמתאמן עם המועדון בשבועות האחרונות צפוי להיפגש עם ראשי חיפה ולסכם את תנאיו לעונה הקרובה.

החלוץ אלירן עטר שוב יישאר מחוץ לסגל הקבוצה. במכבי חיפה מצפים להכרעה בסאגה הארוכה ומאמינים כי לאחר ההפסד אתמול לבית"ר ירושלים הצהובים יקבלו החלטה לגבי השחקן. גם עטר עצמו מחכה להחלטה ואם לא ייראה התקדמות במשא ומתן בין המועדונים, ההערכה כי השחקן יודיע כי הוא נשאר בשורות הירוקים.


עטר, מבקש הבהרות במהרה (ערן לוף)

הרכב משוער: עומרי גלזר, ארנסט מאבוקה, אליסון דוס סנטוס, דקל קינן, עומרי בן הרוש, גל אלברמן, גיאורגי קוסטדינוב, רועי קהת, אופיר מזרחי, ניקיטה רוקביציה, קאיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי