דיווח באנגליה: רדינג הולכת בכל הכוח על תומר חמד

תומר חמד
תומר חמד | Gettyimages

לאחר שארבעה מיליון ליש"ט לא הספיקו על מנת לשכנע את ברייטון לוותר על החלוץ הישראלי, קבוצתו של יאפ סתאם הגישה הצעה נוספת. כריס יוטון: "זה ממש לא מפתיע אותי"

(גודל טקסט)

האם תומר חמד ישוב לצ'מפיונשיפ מוקדם מהצפוי? הבוקר (שלישי) דווח בתקשורת האנגליה שרדינג, אותה מאמן יאפ סתאם, הגישה הצעה נוספת על חלוץ ברייטון וכעת, לאחר שההצעה הראשונה על סך ארבעה מיליון ליש"ט נדחתה, היא ממתינה לתשובה של השחפים.

לפני שלושה ימים, כזכור, פורסם בתקשורת האנגלית שברייטון הציעה לקרדיף 10 מיליון ליש"ט ואת תומר חמד בתמורה לקנת' זוהורה, החלוץ הדני בן ה-23 שהגיע לקבוצת הצ'מפיונשיפ בעונה שעברה והרשית 13 פעמים ב-32 משחקים, אך השחפים מיהרו להכחיש את הספקולציות.

בממלכה ציטטו את כריס יוטון, מאמן ברייטון, שהתייחס לשמועות הרבות בתקשורת: "יש עניין בשחקנים שלנו והסיבה היא בגלל שהם עשו ועושים עבודה טובה על כר הדשא, כך שזה ממש לא מפתיע אותי".

חמד בן ה-30, שחוזהו יסתיים בקיץ הקרוב, הצטרף לברייטון בקיץ 2015 לאחר ארבע עונות בספרד. חלוץ נבחרת ישראל כבש 28 שערים ב-82 הופעות במדי השחפים בצ'מפיונשיפ ואילו העונה, בפרמייר-ליג, הוא עדיין לא מצא את הרשת לאחר שני משחקים.


חמד מול אגוארו. יחזור לצ'מפיונשיפ? (Gettyimahes)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי