וואקמה זומן לנבחרת. רחמים: "טוני יישאר לפחות עד ינואר"

וואקמה ואוגו
וואקמה ואוגו | צילום: אודי ציטיאט

כוכב הפועל ב"ש יהיה בסגל ניגריה, כמו גם ג'ון אוגו, לצמד המשחקים מול קמרון במסגרת מוקדמות אליפות אפריקה בספטמבר. המנכ"ל ב-103FM: "רוצים לשמור על הסגל". ברקת לאוהדים: "עוד נגיע לצ'מפיונס"

(גודל טקסט)
 שני שחקני הפועל באר שבע, שהודחה אמש בפלייאוף מוקדמות ליגת האלופות, קיבלו היום (רביעי) קצת בשורות טובות. החלוץ טוני וואקמה והקשר ג'ון אוגו קיבלו זימון רשמי לנבחרת ניגריה לקראת צמד משחקיה במוקדמות אליפות אפריקה מול קמרון ב-1 וב-4 בספטמבר.


עבור וואקמה בן ה-28 מדובר בזימון בכורה לנבחרת. השער שכבש בשבוע שעבר מול מאריבור במשחק הראשון עורר לא מעט רעש ברחבי העולם כשאפילו גארי לינקר, כוכב העבר של נבחרת אנגליה, הגיב לשער בחשבון הטוויטר שלו. 




מנכ"ל הפועל באר שבע, אסי רחמים, התייחס הערב ב-103FM למצבו של טוני וואקמה והבהיר: "אני לא רואה את וואקמה עוזב בחלון הזה. טוני היה מבוקש ויהיה מבוקש, הוא שחקן איכותי מאוד. אלונה הוכיחה כבר שמכירת שחקנים מול דרך ורצון לשמור על הסגל זה לא משהו שעולה על הפרק וכל זמן שאפשר יהיה לשמור אותו אצלנו, כי אנחנו מבינים את המשקל שלו, אז הוא יהיה כאן. לא רואה את זה קורה בחלון הנוכחי, ימים יגידו מה יהיה בינואר אחרי עוד משחקים בליגה האירופית".






בחזרה להדחה, בעלי הקבוצה אלונה ברקת כתבה בחשבון הפייסבוק הרשמי של הקבוצה מסר לאוהדים. "אמנם לא הגשמנו עדיין את חלום ליגת האלופות, אבל במבט רחב יותר אני יודעת שזה עוד יקרה!", רשמת ברקת, "עכשיו כולנו צריכים לגדול ולצמוח מתוך האכזבה. זה הכוח שלנו כמועדון. כולנו רצינו להביא את ליגת האלופות לטוטו טרנר. פעמיים היינו קרובים, ונשחק שנה שנייה ברציפות בשלב הבתים של הליגה האירופית, הישג מדהים בפני עצמו. זו הדרך האדירה שעשינו, זו נקודת המבט שממנה אנחנו צריכים להסתכל על ההפסד אמש, וזה גם המקום ממנו אנחנו צריכים לצמוח וללמוד".





 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי