פגישה נוספת בין נציגי מאור בוזגלו למכבי חיפה, פערים מונעים חתימה

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | ערן לוף

הירוקים טרם הגיעו לסיכום סופי עם הקשר למרות הודעת המועדון והצטרפותו הרשמית מתעכבת. אופיר מזרחי יוזמן לשיחה בעקבות ראיון. אכזבה בקבוצה מהיכולת של קאיו: "זה לא מה שציפינו לו"

(גודל טקסט)

לאחר שנהנתה מיום חופש, תחזור היום (רביעי) מכבי חיפה לאימונים לקראת המשחק מול הפועל רעננה בשבת. במועדון ירצו להשכיח במהרה את ההפסד המביש להפועל עכו בתחילת השבוע, ובמיוחד את  היכולת אל מול הקהל הביתי בסמי עופר.

יחד עם זאת, מי שכבר נדמה היה שסגור במועדון ואף הקבוצה הודיעו על סיכום עימו, מאור בוזגלו, טרם חתם רשמית. בין הצדדים נערכה פגישה נוספת והתגלו פערים קטנים שמקשים לעת עתה על הצטרפותו הרשמית למועדון. הקשר שמחלים מקרע ברצועות סיכם את תנאיו על פי הודעת המועדון לשלוש עונות, אך החתימה על החוזה כאמור טרם בוצעה.

לאחר ההודעה על סיכום במועדון בו שיחק בגילאים צעירים, בוזגלו אף נצפה ביציעי סמי עופר ב-1:3 על הפועל באר שבע ואף החמיא לקהל האוהדים בפוסט שהצליח להרגיז את אוהדי האלופה.


עדיין לא ירוק. מאור בוזגלו (מכבי חיפה)

בחזרה למישור המקצועי. גם השבוע נראה שצפויים להיות שינויים בהרכב לעומת המשחק מול עכו. ראשית בקבוצה שמחים על חזרתו של הבלם הברזילאי אליסון דוס סנטוס, שחזר לכשירות מלאה ויפתח בשבת על חשבונו של שי בן דוד. גם הקשר רועי קהת והחלוץ אופיר מזרחי, שנותרו מחוץ מסגל מול עכו, צפויים לחזור ולא מן הנמנע כי אחד מהם אף יפתח במשחק.

אגב, בחיפה כעסו אתמול על מזרחי שהתראיין בתקשורת בשווייץ מבלי לקבל אישור מהמועדון, והשחקן ייקרא לשיחה אך לא צפוי להיענש. "יש נהלים אצלנו וכולם צריכים לפועל לפיהם", אמרו בחיפה.

מי שככל הנראה יאבד את מקומו בהרכב הוא הברזילאי, קאיו, שעד עתה מאכזב. "ציפינו לתרומה גדולה ממנו גם בשלב הזה של העונה", אמרו אצל הירוקים. עוד יחליטו ביומיים הקרובים אם הבלם רמי גרשון ישולב לראשונה בסגל מול רעננה. הבלם עורך כבר אימונים מלאים עם הקבוצה, אך בכל מקרה במועדון לא יסכנו אותו עד אשר הצוות הרפואי והשחקן עצמו לא יאשרו כי הוא בריא ומוכן לחזור לכר הדשא. 

אופיר מזרחי. צריך לפעול לפי הנהלים (ערן לוף)
אופיר מזרחי. צריך לפעול לפי הנהלים (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי