קובאר: מכבי תל אביב חזקה גם בלי זהבי, צריך לשים לב לקיארטנסון

סלביה פראג
סלביה פראג | טוויטר

אקס הפועל חיפה ושוער סלביה פראג התייחס לסיכויים: "אנחנו יכולים להתמודד מולם, דיברתי עם חברים בהפועל חיפה על המשחק". בצ'כיה מתכוננים לדרבי ולחוצים מתנאי כר הדשא. דני ייעדר?

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב תתארח מחר (חמישי, 20:00, ספורט1) באצטדיון עדן בפראג אצל סלביה האלופה המקומית. בצ'כיה מודאגים מהעומס שיוטל על כר הדשא באצטדיון שייארח בראשון את הדרבי מול ספרטה של טל בן חיים.


"העומס על כר הדשא באמת גדול. צריך לזכור שיש גם מפגש גביע עם טרינצה שלושה ימים אחרי הדרבי. הדשא פה מתחדש ובשביל המתכונת של אופ"א הוא טיפה שונה, בצורת פסים", אמר דובר המועדון מיכל ביצ'ק.




"לאופ"א יש דרישות אבל בשל העובדה שזה אצטדיון יחסית חדש יש לנו התאמות עם אופ"א לליגת האלופות ולמפעלים האירופיים", הוסיף. בניגוד למפגש עם מכבי תל אביב האצטדיון יהיה מלא בדרבי כשכל הכרטיסים נחטפו לדרבי ה-288 של בירת צ'כיה.


במקביל, שוער הפועל חיפה בין 2014-16, פז'מיסל קובאר שמשמש כשוער משנה בקבוצה התראיין בצ'כיה והעיד: "מכבי תל אביב חזקה כמו שהייתה. ערן זהבי אמנם עזב, אבל הם זכו בשלוש אליפויות לפני השליטה של באר שבע. זו קבוצה עם שחקנים טובים והבן של יוהאן קרויף כמאמן".



קובאר, מכיר היטב את הצהובים (דני מרון)


השחקנים הבולטים
: "נצטרך לפקוח עין על וידאר קיארטנסון וטל בן חיים שיש לו עבר בצ'לסי. טל בן חיים החלוץ עבר לספרטה פראג. למכבי יש יותר ניסיון והיא שיחקה בליגת האלופות לפני שנתיים, אבל אנחנו יכולים להתגבר על האיכות שלה".


ההכנות למשחק: "אחרי ההגרלה קיבלתי הרבה הודעות מישראל. אני בקשר עם הרבה אנשים מהתקופה בהפועל חיפה והמאמן שהביא אותי (ראובן עטר) ודיברנו על המשחק נגד מכבי. אני יודע שהקפטן ייני נפצע במשחק האחרון ושהיו שינויים. אני מכיר חצי מהקבוצה". 



בינתיים, מי שנפרד מהסגל הוא הקשר מטורקמניסטן רוסלן מינגזוב שהושאל למלאדה בולסלאב. לגבי המערך, מי שעתידים לפתוח הם חליל אלטינטופ ורוסלן רוטאן האוקראיני הוותיק. תומאש נציד ששב לקראת תום החלון עשוי לפתוח אף הוא לאחר שנרשם למועד המשחקים. דני הפורטוגלי לעומת זאת עלול להיעדר.



נצ'יד חוגג, יציק לצהובים? (ספרטה, רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי