מיכה סובל מקרע וייעדר כחודשיים. קרויף: "הכל תחת שליטה"

ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף | עדי אבישי

המאמן ההולנדי של מכבי ת"א שחרר לחץ אחרי ה-2:3 הדרמטי על נתניה ותקף: "אנחנו הקבוצה הכי מתקדמת מבחינה טכנולוגית ושיטות אימונים", אצילי: "הסגל הזה יכול לרוץ לתואר". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

שחקני מכבי תל אביב ואוהדיה יוכלו לחגוג את ראש השנה במצב רוח מרומם בזכות ה-2:3 המלהיב אמש (שני) על מכבי נתניה ולהתכונן בראש שקט למשחק המסקרן מול מכבי חיפה והאקסים גל אלברמן, עומרי בן הרוש ושלומי אזולאי, על אף פציעתו של הקשר דור מיכה שסובל מקרע מלא בשריר ארבע הראשי, פגיעה שנגרמה במהלך החימום למשחק.

המשחק האמוצינאלי שחרר הרבה לחץ אצל המאמן ג'ורדי קרויף: "הגנו לא טוב בשערים שספגנו, היינו רשלניים. זה יכול לקרות, אבל לנו זה קורה יותר מדי לאחרונה. זה תסריט טיפוסי עבורנו אחרי משחקים בחמישי בליגה האירופית, העייפות משפיעה עלינו. הדבר הטוב הוא שהרוטציה הייתה יעילה, שניים מהשחקנים שנכנסו להרכב כבשו שני שערים יפים. לדעתי כך אנחנו צריכים להמשיך, אבל כמובן שצריך להשתפר".

המאמן דיבר על הבעיות בפתיחת המשחק: "הכניסה שלנו למשחק זה משהו שבראש של השחקנים. אנחנו צריכים לטפל בזה ולהיכנס באינטנסיביות הנכונה למשחק, צריך להיכנס ב-100 אחוז למשחק כי כך גם היריבה נכנסת. אנחנו מנסים לעשות את זה, אבל לא מצליחים. מאחרים בצעד אחד ולא חדים", הוסיף ההולנדי בגילוי לב. "ספגנו שני שערים לא מחויבים. במחצית השנייה נכנס עניין הגאווה וההבנה שאתה חייב להשיג את התוצאה, ובסופו של דבר אנחנו שמחים משלוש הנקודות".

"דור מיכה נפצע בחימום, יש לנו רשימת פצועים ארוכה, אבל בשביל זה יש לנו סגל עמוק. אנחנו צריכים לפתור את הפאזל בכל שבוע ולשבץ את מי שנכון וכשיר. אני יודע שאתם (העיתונאים, א"ג) רוצים לבקר את כל מה שזז במכבי, אני אפילו לא אטרח לדבר על זה. אני חושב שאם יש משהו אחד במכבי מאז שאני כאן זה מקצוענות מדהימה. הכל תחת שליטה מוחלטת. אנחנו הקבוצה הכי מתקדמת מבחינת טכנולוגיית ושיטות אימונים. אנחנו יודעים מתי להוריד עומס משחקנים. ידענו ששחקנים מסוימים בסיכון כי הם משחקים המון דקות במעט זמן, אבל צריך לפעמים לקחת סיכונים".

ג'ורדי קרויף. מונולוג גלוי לב (עדי אבישי)
ג'ורדי קרויף. מונולוג גלוי לב (עדי אבישי)

קרויף ומקלארן תרגלו באימון המסכם את ההרכב הצפוי, אך ברגע האחרון החליטו על מספר שינויים. כשהמאמן מסר את ההרכב לשחקנים במהלך האסיפה הטקטית לפני המשחק נראו מבטי פליאה על פניהם של חלק מהשחקנים. ואכן, היכולת במחצית הראשונה הספיקה להולנדי כדי לבצע מספר שינויים שהפכו את המגמה על המגרש.

בסביבת המועדון אמרו בסיום: "עד עכשיו לא פגענו בשחקנים הזרים ומי שהגיעו אינם הפתרון הראוי לעמדת הבלם (ז'אן סילבן באבין) ולעמדת הקשר האחורי (חוסה רודריגס). שני הבלמים ששיחקו לא הצליחו להתמודד עם המהירות וחילופי המקומות שחקני נתניה ובעיקר של דיא סבע, וגרמו יותר נזק מאשר הואילו. גם השחקנים האחרים היו נראים מבולבלים". בקבוצה הודו כי שתי עצירות מרהיבות של פרדראג ראיקוביץ' מנעו הפסד כמעט ודאי.

דור מיכה. עוד מכה קשה (עדי אבישי)
דור מיכה. עוד מכה קשה (אריאל שלום)

כאמור מכת הפציעות אינה מרפה ממכבי ת"א וכעת דור מיכה, שהחמיץ בשל פציעה את פתיחת העונה ונפצע בשלבי החימום לאחר שבעט לשער, סובל מקרע מלא בשריר הארבע וייעדר כחודשיים. כבר אתמול בסיום המשחק נראה מיכה מדדה עם תחבושת על ברכו תוך שהוא נאנק מכאבים.

גם טל בן חיים שעלה כמחליף נפצע לאחר התקלות ראשים עם בלם נתניה טים הויבך. הבלם הוותיק סירב לצאת והמשיך עד שריקת הסיום. השחקן יהיה בימים הקרובים תחת השגחה צמודה וצפוי לקבל מנוחה של מספר ימים כדי להיות כשיר למשחק מול מכבי חיפה.

אצילי חוגג.
אצילי חוגג. "יכולים לרוץ לתואר" (אריאל שלום)

עומר אצילי, שכבש שער אדיר מ-30 מטרים, אמר בסיום: "הכדור בא אליי וראיתי את השער אז החלטתי לבעוט. אני מקדיש אותו לאחי הגדול גל שהתחתן אתמול. אני מרגיש שאני כבר חלק מהפאזל הזה של מכבי ת"א ומאמין שהסגל הזה יכול לרוץ אל התואר. זו המטרה שלנו ואני מקווה שזה מה שיהיה".

ניק בלקמן, שכבש את שער הבכורה בישראל, סיפר: "הגול שלי היה מאוד חשוב וזה משמח אותי שעזרתי לנצח קבוצה טובה מאוד. אין כאן מצב שבחלק מהמשחק אני פחות טוב ובחלקים אחרים משקיע יותר מאמץ ורוצה לבצע מהלכי הכרעה. אני נותן את הכל והמאמן לא דיבר איתי שאני צריך לעשות משהו בצורה אחרת".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי