צפו: 2:3 אדיר לליברפול בלסטר, 2:3 לטוטנהאם אצל ווסטהאם

שחקני ליברפול חוגגים
שחקני ליברפול חוגגים | צילום : GettyImages

סאלח כבש את הראשון, קוטיניו את השני בבעיטה חופשית אדירה והנדרסון עם השלישי. אוקזאקי הבקיע, גם וארדי כבש והחטיא פנדל. קיין כבש צמד ואריקסן הבקיעו לתרנגולים, אורייה ספג אדום. צ'יצ'ריטו וקויאטה צימקו

(גודל טקסט)

המחזור השישי בפרמייר-ליג נפתח היום (שבת) עם דרבי לונדוני מסקרן בין ווסטהאם לטוטנהאם, שהוכיחה פעם נוספת כמה נוח לה יותר דווקא מחוץ לביתה החדש עם 2:3 מרשים באצטדיון האולימפי. ליברפול נקמה בלסטר על ההפסד בגביע באמצע השבוע עם 2:3 חשוב באצטדיון "קינג פאוור".

טוטנהאם כידוע מארחת העונה את משחקי הליגה באצטדיון וומבלי בשל חידושו של הווייט הארט ליין, ואחרי שלושה משחקי בית בפרמייר-ליג היא עדיין לא ניצחה. במשחקי החוץ נוח לה הרבה יותר והיא עם ניצחון שלישי ברציפות בשלושה משחקי חוץ, לאחר שכבר מן הפתיחה הכתיבה את הקצב ועלתה ליתרון מבטיח מול הפטישים.

בדקה ה-34 הובקע השער הראשון, דלה עלי נותר חופשי באגף ימין, הרים את הראש ושם להארי קיין על הראש כדור שהכניע את ג'ו הארט והעלה את התרנגולים ל-0:1. כעבור ארבע דקות הוכפל היתרון, אז מתפרצת קטלנית הסתיימה בהחמצה של עלי, הכדור ניתז מגופו של הארט לקיין שמקרוב גלגל וקבע 0:2. 


קיין מגלגל לשער החשוף של הארט (AFP)

בדקה ה-60 טוטנהאם כבר הפכה זאת ל-0:3 מהדהד, כאשר כריסטיאן אריקסן בכדור שטוח ומדויק הכניע את הארט והמשיך ביכולת המצוינת. צ'יצ'אריטו הצליח בנגיחה ממצב נייח לצמק ל-3:1 בדקה ה-65 ומגן טוטנהאם סרז' אורייה, בהופעת הבכורה בהרכב בפרמייר-ליג, ראה צהוב שני ואדום בדקה ה-70 וסיים את המשחק מוקדם מהצפוי, אולם המארחת ניצלה זאת לשער של שיקו קויאטה בנגיחה בדקה ה-87 ותו לא.


אורייה ואריקסן חוגגים. השער של הדני הכריע, המגן הורחק וסיבך (AFP)

לסטר – ליברפול 3:2
המייטירדס התאוששו מההפסד לשועלים בגביע באמצע השבוע עם ניצחון גדול באצטדיון "קינג פאוור". מוחמד סאלח העלה חיוך על פניו של יורגן קלופ כבר בדקה ה-15, לאחר שניצל טעות של שמייכל. פיליפה קוטיניו חגג את שערו הראשון העונה עם בעיטה חופשית מושלמת לחיבורים וקבע 0:2 ענק לליברפול כבר בדקה ה-23. לפני הירידה למחצית שינג'י אוקזאקי דחק את הכדור לרשת, לאחר הורדת כדור בראש של הארי מגוויר. ג'ורדן הנדרסון השיב את יתרון שני השערים בדקה ה-68, לאחר מסירה נהדרת של דניאל סטארידג'. דקה לאחר השער של הנדרסון, ג'יימי וארדי ניצל הדיפה לא טובה של סימון מיניולה וכבש מקרוב. בדקה ה-73 וארדי החמיץ הזדמנות אדירה להשוות, כשפספס פנדל. ליברפול הצליח לשמור על התוצאה עד הסיום, וקלופ ירד לחדרי ההלבשה עם חיוך גדול מרוח על פניו.

פיליפה קוטיניו. בעיטה חופשית מושלמת של הברזילאי (AFP)
קוטיניו חוגג שער ראשון העונה (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי