ג'ורדי קרויף: "לגל אלברמן הייתה הצעה טובה מאיתנו"

קרויף. "החתמות שחקנים? נעשה זאת בצורה מסודרת"
ג'ורדי קרויף | אודי ציטיאט

מאמן מכבי תל אביב התייצב למסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול מכבי חיפה (ראשון, 21:00): "לא חושב שאלירן עטר יילחץ מהסיטואציה". טל בן חיים הבלם צפוי לשחק

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב נכנסת לשבוע עמוס וקריטי במיוחד מבחינתה. מחר (ראשון, 21:00) היא תארח את מכבי חיפה במסגרת המחזור החמישי בליגת העל, ביום חמישי היא תארח את ויאריאל במחזור השני בליגה האירופית ושלושה ימים אחר כך היא תתארח אצל הפועל אשקלון.

כאשר המשחק מול הירוקים במוקד, ערך הערב המאמן ג'ורדי קרויף את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק כשלצדו המגן הימני יובל שפונגין.

"אני לא קורא את התקשורת בישראל אז אני לא יודע מה כתוב, אבל אני יכול לדמיין סיטואציה. גם אצלנו יש שחקנים שהיו במכבי חיפה ואני לא חושב ששחקנים ישנים טוב יותר או פחות. זה משחק בין שתי קבוצות טובות, מועדונים שעשו שינויים ומנסים לעשות את המיטב. זה הכל", אמר ההולנדי לקראת המפגש בין הקבוצות.


עוד אמר על מכבי חיפה:
"זה משחק גדול בין שני מועדונים עם היסטוריה ביניהם. זה משחק שכל שחקן רוצה להשתתף בו. אם הייתי שחקן מכבי חיפה לא הייתי חושב רק על המשחק מול מכבי תל אביב, אלא על כל העונה. זה משחק מיוחד ויש יריבות בין המועדונים, אבל על ניצחון מקבלים שלוש נקודות וכל מועדון יעשה מבחינתו את הטוב ביותר".


קרויף. "משחק מיוחד בין מועדונים יריבים" (אודי ציטיאט)


היכולת מול מכבי נתניה במחצית הראשונה:
"משחק כדורגל נערך 90 דקות וצריכים לשחק לכל אורך הדקות אותו הדבר".


השחקנים הפצועים
: "לא הייתה לנו פגרה ארוכה מדי וזו אשמתנו כי לא זכינו בתארים. פתחנו את העונה מוקדם וזה יצר בעיות, אחרים גם סבלו מחוסר מזל, אבל זה חלק מהמשחק ולצערנו זה קרה למספר שחקנים באותו זמן – אבל לכן יש לנו סגל עמוק שינסה לנצח את המשחק".


אלירן עטר ושחקני מכבי חיפה ששיחקו בצהוב:
"אני מצפה שגל אלברמן, עומרי בן הרוש ושלומי אזולאי יהיו בהרכב, אבל ככה זה בכדורגל. לשחקנים יש אפשרות לפגוש את האקסית ומבחינתי זו לא בעיה. אלירן עטר עבר הרבה בחיים ואני לא חושב שהוא יהיה לחוץ מהסיטואציה. לגל אלברמן הייתה הצעה טובה מאיתנו, אבל הוא לא יכול היה לחכות עד גמר הגביע. לא יכולתי לעשות יותר עבורו. זו לא שאלה אם מכבי ת"א רצתה את גל, הייתה לו הצעה טובה (ממכבי חיפה, א.ג) ולפעמים שחקנים מעדיפים משהו חדש. מבחינתי גל הוא מקצוען ושחקן נאמן, אחד ששם את הקבוצה לפני עצמו ואני שמח בשבילו. כשהוא יפרוש אני בטוח שהוא ראוי להיות בכל קבוצה".


אלירן עטר. הסיטואציה לא תטריד אותו לדעת קרויף (אריאל שלום)

יובל שפונגין נשאל על חבריו בירוק והוסיף: "זה לא כל כך מעניין מי מולנו, אין יותר מדי סנטימנטים, אבל ברור שאלו חבר'ה שאנחנו מאוד אוהבים. זה לא יהיה עניין במשחק. אף קבוצה לא אוהבת להפסיד למכבי תל אביב ולמכבי חיפה ולנו יש היסטוריה, אבל זה משחק רגיל על שלוש נקודות ואנחנו רוצים לנצח אותו. אני בטוח שגם אלירן עטר לא מתעסק בזה יותר מדי, זה לא יביא לשום דבר טוב".

בפן המקצועי לקראת ההתמודדות, הבלם טל בן חיים צפוי לעמוד לרשות קרויף ונראה כי ישוב להרכב אחרי שב-2:3 על מכבי נתניה זכה למנוחה ושיחק רק בדקות האחרונות כמחליף. בן חיים ערך אימון מלא, בעוד אלי דסה, אייל גולסה ודור מיכה הפצועים, כמו גם ארון שוינפלד שערך אימון חלקי בלבד, ייעדרו.


הרכב משוער:
פרדראג ראיקוביץ', יובל שפונגין, איגור פיליפנקה, איתן טיבי, טל בן חיים, אופיר דוידזאדה, שרן ייני (דור פרץ), חוסה רודריגס, עומר אצילי, אלירן עטר (ניק בלקמן), וידאר קיארטנסון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי