צפו בתקציר: 0:3 למכבי נתניה אצל מ.ס אשדוד, צמד ובישול לסבע

דיא סבע
דיא סבע | לירון מולדובן

אחרי מחצית ראשונה רדומה, היהלומים התעוררו והביסו את הקבוצה של עטר. הקפטן הוותיק כבש שני שערים ובישל את השלישי לקייטה

(גודל טקסט)

אחרי ההפסד 3:2 למכבי תל אביב במחזור האחרון, מכבי נתניה חזרה לנצח כשהביסה בחוץ 0:3 את מ.ס. אשדוד, בזכות משחק ענק של הקפטן דיא סבע שכבש צמד ובישל את השלישי לאלחסן קייטה. בצד השני, המארחת רשמה הפסד רביעי בחמשת המשחקים מתחילת העונה ונשארה בתחתית הטבלה.


המשחק אמנם התחיל עם הזדמנות של ניקו אולסק בצד אחד ושל ניר ברדע בצד השני, אך מעבר לכך שתי הקבוצות התקשו להגיע, אך המשך המחצית היה משעמם מאוד והקבוצות ירדו להפסקה בתוצאה מאופסת, כשגם ערן לוי שישב ביציג נראה מאוכזב מאוד מהיכולת שהציגו חבריו בכר הדשא.

 



במחצית השנייה ערכה נתניה חילוף על הקווים כששי ברדה ניהל את המשחק במקום סלובודאן דראפיץ' ולמרות שבדקה ה-53 אשדוד כמעט עלתה ליתרון כשגדי קינדה החמיץ מקרוב, דקה לאחר מכן נראה שהחילוף נשא פרי כשדיא סבע בעט מ-18 מטרים כדור לפינה הימנית של ירדן קרישטול וקבע 0:1. המומנטום המשיך אצל היהלומים ובדקה ה-64 דידייה קוגבנייה פרץ נהדר משמאל והעביר רוחב לקפטן, שהשלים צמד מקרוב והכפיל את היתרון ל-0:2.



נתניה חוגגת, לאינברום המאוכזב נשאר רק להסתכל (לירון מולדובן)


בין לבין, עטר סיים את כל החילופים שלו כבר בדקה ה-68 ולא שילב את דן ביטון, שזרק בהפגנתיות את הגרביים שלו ליד הספסל ונראה מאוד עצבני מזה שלא נכנס לשחק. על המגרש, סבע לא נח ובדקה ה-83 קיבל כדור במרכז המגרש, שעט קדימה, כדרר באמנות מול שחקני אשדוד ושלח כדור עומק לאלחסן קייטה. השחקן הגינאי המשיך בפריצה משלו לרחבה וירה את השלישי לרשת של המארחת. 0:3 ענק למכבי נתניה.


בשבוע הבא יארחו היהלומים, שעלו זמנית למקום השישי, את מכבי פתח תקווה במטרה להמשיך במומנטום החיובי. אשדוד לעומתה, תיסע למשחק חוץ לא פשוט בכלל עבורה באצטדיון סמי עופר נגד מכבי חיפה.



עטר. עוד הפסד (לירון מולדובן)


הרכבים
מ.ס. אשדוד: ירדן קרישטול, טום בן זקן (דין דוד 68), ויקטור גנב, ניר ברדע, בן אל אדרי (בנצי מושל 68), אביב סולומון, תום מונד, יובל יעקובוביץ', גדי קינדה, אדילסון באהיה (משה אוחיון 46), בלסינג אלקה.


מכבי נתניה:
דני עמוס, חגי גולדנברג, טים הויבך, ברנקו ורגוץ', קובי מור, ניקו אולסק, עלי מוחמד, אביב אברהם, דיא סבע (עדן שרם 89), דידייה קוגבנייה (דן גלזר 76), אלחסן קייטה (ברק בדש 86).


מהלך המשחק
דקה 1: פתיחת המשחק נדחתה בעקבות רימון עשן שהושלך למגרש.



רימון העשן באשדוד (לירון מולדובן)


דקה 13: אולסק שלח כדור לסע שלא הצליח להשתלט עליו, הקשר השתלט על הריבאונד ובעט אותו שטוח, ישר לידיים של קרישטול.


דקה 15: ברדע כמעט הגיע לכדור חופשי שהוגבה לרחבה, אך הלך החוצה.


דקה 21: שוב ברדע, שהפעם בעט גבוה מעל השער של עמוס.


דקה 52: מונד פרץ נהדר משמאל, התגבר בקלות על גולדנברג ושלח רוחב לקינדה שהחמיץ ממטרים ספורים. למזלו, הוא היה בנבדל.


דקה 54: 0:1 למכבי נתניה! סבע קיבל כדור בחצי המגרש של אשדוד, פרץ קדימה ומ-18 מטרים בעט לפינה הימנית של קרישטול.



שחקני נתניה חוגגים את היתרון עם סבע (לירון מולדובן)


דקה 64: 0:2 למכבי נתניה! קוגבניה פרץ משמאל והעביר רוחב לסבע, שהשלים צמד בבבעיטה נהדרת לרשת של קרישטול.



סבע חוגג. צמד של הקפטן (לירון מולדובן)


דקה 83: 0:3 למכבי נתניה!
סבע קיבל כדור במרכז המגרש, פרץ קדימה, התגבר על שחקני אשדוד בכדרור נהדר ושלח כדור עומק לקייטה. השחקן מגינאה פרץ בעצמו לרחבה משמאל וירה את השלישי לרשת של קרישטול.


דקה 86: סבע בעט כדור שטוח מחוץ לרחבה, שחלף רק ליד הקורה הימנית של קרישטול.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי