ברק בכר: "לא הצלחנו לעצור אותם, נלחצנו ביתרון"

ברק בכר
ברק בכר | ערן לוף

מאמן באר שבע אמר לאחר ה-1:1 מול הפועל חיפה: "היה לנו מומנטום לגמור את המשחק ולא עשינו את זה". ראדי: "אנחנו משחקים רולטה". בן בסט עם חשש לזעזוע מוח, ממן חשף: "אשתי כועסת שחשפתי את הסוד". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

 הפועל באר שבע מעדה בפעם השלישית העונה בחמישה מחזורים והיא עם חמישה שערי זכות בלבד ושמונה נקודות מתוך 15 אפשריות, אחרי שסיימה הערב ב-1:1 מול הפועל חיפה, המוליכה הגאה.

הסטטיסטיקה הראתה ששחקני הפועל חיפה רצו שבעה קילומטרים יותר מאשר שחקני הפועל באר שבע ובסיום אמר מאמן האדומים מבירת הנגב, ברק בכר: "יש הרבה נתונים וסטטיסטיקות שאפשר להסתכל עליהם, אבל ב-0:1 הורדנו הילוך והכנסנו את הפועל חיפה למשחק. לא הגיע להם להפסיד, השער שלהם היה באוויר ולא הצלחנו לעצור את זה. הם היו מסוכנים והיו יכולים גם להבקיע את השני. היה לנו מומנטום לגמור את המשחק מהר ולא עשינו את זה".

הירידה ביכולת: "הצלחנו לחזור לעצמנו במשחקים האחרונים, גם היום פתחנו טוב ומשום מה נעצרנו. ייצרנו מצבים, אבל לא הצלחנו להבקיע את השני וזה עשה את ההבדל. ב-0:1 הכל נזיל וקצת נלחצים".


איך חוזרים למסלול הניצחונות
: "יש לנו משחק ביום חמישי ואין לנו יותר מדי זמן לחשוב. כבר ביום שלישי אנחנו טסים ונתכונן למשחק קשה מול פלזן".


הכוכבים שנעלמו
: "לכל שחקן יש עליות וירידות. אני חושב שיש לנו מספיק שחקנים מנוסים שיעשו את ההבדל, חלקם עשו זאת וחלקם פחות. נצטרך למצוא את השחקנים שיותר בכושר".


"נצטרך למצוא את השחקנים ביותר בכושר" (ערן לוף)

גם מהראן ראדי אמר דברים דומים: "השוער לקח כדורים טובים שלי, אבל זה חלק מהמשחק. אנחנו לא אמורים להגיע למצב שאנחנו משחקים רולטה עם ההגנה וההתקפה. היינו צריכים להרגיע את המשחק ועשינו את ההיפך, וכשהיינו צריכים לשחק מהר אז האטנו את המשחק וחבל. יש לנו הרבה דברים לשפר ואני מקווה שבפגרה שחקנים ינוחו ונחזור כמו הפועל באר שבע האמיתית".

עוד אמר הקשר: "גם בשנה שעברה היה לנו קשה נגד הפועל חיפה. חבל שספגנו שער ממצב נייח. היינו צריכים לעשות את ה-1:2 ואני בטוח שהצוות יתקן את כל הטעויות שהיו היום ובמשחקים הקודמים. היינו במגמת שיפור עד המשחק הזה".

מן העבר השני, הפועל חיפה מאושרת בחלקה. אמנם תיקו שני ברציפות, אבל עלייה לפסגה ומחזור נוסף שהיא שומרת על מאזן נקי מהפסדים. החלוץ עדן בן בסט, שנפגע בתוספת הזמן, הובהל לבית החולים עם חשש לזעזוע מוח.


בן בסט מפונה מהמגרש. ייבדק בבית החולים (ערן לוף)

בסיום אמר המאמן ניר קלינגר: "אני חושב שזו חלוקת נקודות צודקת. מטבענו להיות חזירים קטנים ולומר למה לא הבקענו כשהיו לנו הזדמנויות, אבל מצד השני השוער שלנו לקח שני גולים, שתי הצלות שאני לא זוכר הרבה זמן. למעט רבע השעה הראשונה היינו במשחק, שילמנו על זה בשער מהיר וחזרנו בלי רגשי נחיתות".


קלינגר. גם השוער קיבל המון קרדיט על חלוקת הנקודות (ערן לוף)

ההבדל בין המחציות: "במחצית השנייה היה כדורגל אדיר. לא עמדנו נכון באמצע בהתחלה וזה גם גרם לשער הראשון, אבל השינוי שעשיתי בהפסקה עשה את שלו והתחלנו ללחוץ יותר את מובילי הכדור שלהם. ב"ש קבוצה פנטסטית וקצת נשכבנו נגדם, אבל השחקנים הבינו שאנחנו פה, שאנחנו במשחק ויכולים לעמוד מולם שווה בשווה, וגם אמרתי להם את זה".

החגיגות בסיום: "אנחנו לא חוגגים את התיקו, שלא יהיה בלבול, אלא מרגישים שיש קבוצה מחויבת לבעלים ולקהל שנתן תצוגה אדירה. זה מה שאנחנו חוגגים, כי קשה לנצח אותנו ואני מקווה שנשמור על זה. אני גם לא שוכח שזה משחק שני שאנחנו לא מנצחים".

העלייה למקום הראשון: "אין סיבה שלא נהיה בפלייאוף העליון כל עוד אנחנו מחויבים ומשחקים את אותו הכדורגל. אנחנו אחרי שתי תוצאות תיקו אחרי משחקים סופר קשים ואנחנו חוגגים את זה שאנחנו קבוצה חזקה, כזו שמשחקת ומסתכלת בעיניים כדי לשמח את הקהל".


ממן. החגיגה הזו הכעיסה את אשתו (ערן לוף)

חנן ממן, כובש שער השוויון, סיכם וחשף: "קיבלתי הודעה מאוד כועסת מאשתי כי אנחנו עדיין שומרים בסוד (על ההיריון). חיכיתי לרגע הזה הרבה זמן ואני שמח להבקיע ושלא הפסדנו. חשוב שאנחנו שומרים על יציבות ונראים טוב, אפילו שזו תוצאת תיקו שנייה ברציפות".

"בהפסקה ניר אמר לנו להתעורר ולהיות אגרסיביים, הוא הכניס בנו המון אמון וזה עבד", המשיך ממן, "גם הקהל שהגיע עזר לנו להשוות. פתחנו את העונה הטוב ואחרי שלושה ניצחונות רצופים אז גם הביטחון עולה. אנחנו מציגים יכולת טובה, מאוד מאוחדים וכיף לנו ביחד באימונים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי