"לא חוששים מאף אחד": התלבטות במכבי חיפה בין קלאוס לקאיו

קאיו
קאיו | עדי אבישי

הירוקים אופטימיים לקראת המפגש הטעון עם מכבי ת"א (21:00): "הסגל שלנו שווה תחרות לכל קבוצה". לוזון כבר החליט על עשרה מתוך 11 השחקנים שיפתחו. גורם במועדון על אופיר מזרחי: "לא הפתעה"

(גודל טקסט)

אווירה מיוחדת בקרב אוהדי מכבי חיפה לקראת המפגש הערב (ראשון, 21:00) מול מכבי תל אביב. האוהדים מתכוונים להגיע כבר בשעה מוקדמת לאצטדיון בנתניה ולתת עידוד מאסיבי לשחקניהם. הירוקים אומנם מתכוונים למחות כנגד אלירן עטר, אך מצד שני מתכוונים להתרכז בעידוד הקבוצה מתוך אופטימיות כי הסגל יכול וצריך להביא לתוצאה חיובית.

גם בקרב אנשי המועדון והשחקנים קיימת תחושה חיובית לקראת אחד המפגשים החשובים של העונה. "כל משחק אנחנו במבחן, אבל נראה כי בניגוד לשנים האחרונות, יש משהו שונה במשחק הערב. הסגל שלנו העונה שווה תחרות לכל קבוצה בליגה. אנחנו כבר לא חוששים מאף משחק", אמרו במועדון.


המאמן גיא לוזון בחר שלא להלביש הערב את הקשרים רועי קהת שסובל ממחלה וצמד החלוצים מוחמד עוואד ואופיר מזרחי. אם לגבי עוואד לא מדובר בהפתעה, בנוגע למזרחי הייתה מחשבה אף לשלבו בהרכב הראשון, אבל בסופו של דבר הוחלט להשאירו מחוץ לסגל. "בנינו סגל ארוך ואיכותי וזאת לא הפתעה שכל שבוע ישבו שחקנים ביציע. כל מי שמכיר את לוזון יודע שהוא בוחר את השחקנים בהם הוא חושב שיצטרך להשתמש בכל משחק וככה גם במשחק הזה", אמרו במועדון.

בשעות הקרובות יקבל לוזון החלטה לגבי שחקן נוסף שיישב ביציע. לאחר האימון המסכם אמש הוזמנו 19 שחקנים וביניהם רמי גרשון שהחלים מהפציעה ואם יוחלט שיהיה בסגל זה יהיה עבורו המשחק הראשון במדי מכבי חיפה ובכלל בליגת העל. לגבי ההרכב, נראה כי ההתלבטות היחידה היא בין החלוץ היווני קלאוס לבין הברזילאי קאיו כאשר גם גילי ורמוט נספר כמועמד להרכב.

קאיו. יפתח בהרכב (עדי אבישי)
קאיו. יפתח בהרכב? (עדי אבישי)

הרכב משוער: עומרי גלזר, ארנסט מאבוקה, דקל קינן, אליסון דוס סנטוס, עומרי בן הרוש, גל אלברמן, גאורגי קוסטדינוב, שלומי אזולאי, סינטיהו סלליך, ניקיטה רוקאביצה, סטפנוס אתנסיאדיס (קאיו).
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי