"השחקנים הולכים להבין את גודל היריבות עם מכבי חיפה"

אלירן עטר
אלירן עטר | צילום: אריאל שלום

במכבי ת"א דרוכים לקראת המפגש הטעון (21:00) ומתכוננים לחזרת האקסים. טל בן חיים התאושש מהפגיעה וצפוי להיות בסגל, קרויף ומקלארן עדיין לא חשפו את ההרכב

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תעלה הערב (ראשון, 21:00) לכר הדשא בנתניה בידיעה שניצחון על מכבי חיפה יעלה אותה באופן זמני לפסגת הטבלה, לפחות עד למשחקה של בית"ר ירושלים מחר מול עירוני קריית שמונה.

הבשורות המשמחות שהגיעו בשעות הצהריים לאנשי הצוות המקצועי היא שהבלם טל בן חיים התאושש לחלוטין מפגיעת הראש מהמשחק מול מכבי נתניה ויוכל להיות בסגל במשחק החשוב. אלי דסה, אייל גולסה, ארון שוינפלד ודור מיכה הפצועים לא יהיו בסגל, כמו גם מתן בלטקסה.

ג'ורדי קרויף וסטיב מקלארן עדיין לא חשפו את ההרכב בפני השחקנים וצפויים למסור אותו ממש לפני היציאה לאצטדיון. "זאת הדרך ואנחנו רגילים אליה כבר מספר שנים ומכבדים את ההחלטה של הצוות המקצועי, זה בסדר ואין לחץ מעבר הדריכות הרגילה לנצח", אמרו השחקנים בנושא. המאמן ההולנדי עשוי לבצע מספר שינויים מתוך מחשבה על המשחק ביום חמישי מול ויאריאל בליגה האירופית.

השחקנים יודעים שמכבי חיפה תבוא במוטיבציה גבוהה, כמו שהיה עם בית"ר ירושלים במחזור הפתיחה, ולכן מעדיפים לא לדבר יותר מדי לפני המשחק. על המפגש מול האקסים גל אלברמן, שלומי אזולאי ועומרי בן הרוש אמר גורם המקורב למועדון: "לשחקנים רבים בשתי הקבוצות יהיה המפגש הזה היכרות ראשונה עם היריבות הגדולה בין המועדונים וזה יכול להשפיע לכל כיוון".

אלירן עטר. פוגש את האקסית (אריאל שלום)
אלירן עטר. פוגש את האקסית (אריאל שלום)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי