ביקורת חריפה במכבי חיפה: "ורמוט היה חייב להיות בסגל"

גילי ורמוט ונטע לביא
גילי ורמוט ונטע לביא | עדי אבישי

במועדון זעמו על לוזון לאחר ה-0:0 החלש מול מכבי ת"א: "נכשלנו לגמרי במבחן היכולת, לא הייתה שום יצירתיות". גם בן הרוש ספג: "חוסר אחריות". בקבוצה מקווים שאזולאי לא ייעדר תקופה ארוכה. וגם: 64 אוהדים עוכבו

(גודל טקסט)

"אין איך לתרץ זאת פשוט היינו רעים מאוד", אמר מאמן מכבי חיפה גיא לוזון לאחר ה-0:0 אמש (ראשון) מול מכבי תל אביב. למרות ההבהרה החד משמעית של המאמן, במועדון הביעו תמיהה מהיכולת החלשה של הקבוצה בעיקר בחלק ההתקפי.

"נראה שהשחקנים באו בפחד כאילו היריבה טובה בכמה דרגות והפציעה של שלומי אזולאי הכניסה עוד יותר חשש. אז נכון, לא הפסדנו בניגוד לשנים האחרונות, אבל לגמרי נכשלנו במבחן היכולת", אמרו בחיפה.


ביקורת גדולה הופנתה כלפי לוזון והצוות שלו ועיקרה הייתה בעובדה שהקשר גילי ורמוט נותר מחוץ לסגל. המאמן ואנשי הקבוצה אומנם הסבירו בסיום כי גם קהת שלקה בווירוס וגם ורמוט היו צריכים להיות בסגל והאחרון נותר מחוץ לסגל רק בשל העובדה שהקפטן דקל קינן הרגיש כאבים באימון המסכם ובחיפה רצו לפחות שני שחקני הגנה על הספסל במיוחד כשרמי גרשון עדיין לא יכול לסיים 90 דקות, אבל במועדון לא קיבלו את ההסברים. "עם כל הכבוד לכל האילוצים, עדיין שחקן כמו ורמוט היה חייב להיות בסגל במשחק הזה. רק גילי יכול לעשות שער במהלך אחד. לא הייתה לנו שום יצירתיות", אמרו.

אגב ורמוט סיכם על חוזה חדש בקבוצה לפיו הוא צריך לשחק לפחות 50 אחוז מהמשחקים כדי שהחוזה יהיה תקף ובשלב זה השחקן רחוק מהנתון הזה. הביקורת הופנתה גם לאור העובדה שקאיו הברזילאי דווקא היה בסגל ואף נכנס כמחליף והמשיך ביכולת החלשה שלו מפתיחת העונה. "שחקן זר ולבטח שחקן שהובא בהרבה כסף היה צריך לתת הרבה יותר וללא ספק אכזבה קשה עד עכשיו", טען גורם במועדון.

ורמוט לצד נטע לביא. לא יכול להיות שהוא לא היה בסגל (עדי אבישי)
ורמוט לצד נטע לביא. לא יכול להיות שהוא לא היה בסגל (עדי אבישי)

ההפתעה הגדולה של לוזון בהרכב הייתה הצבתו של החלוץ עומר דמארי, שקיבל את ההזדמנות לעלות ב-11 אבל שוב לא הוכיח את עצמו וככל הנראה פספס הזדמנות ולא צפוי לקבל עוד אחת כזו בקרוב. מי שעוד ספג ביקורת הוא המגן עומרי בן הרוש שהורחק בכרטיס צהוב שני. "הוא נהג בחוסר אחריות כאשר עשה עבירה ליד מחצית המגרש. בן הרוש הובא גם בגלל הניסיון שלו והפעם הוא טעה בגדול".

השחקן שיצא הכי מדוכא מהמשחק הוא הקשר שלומי אזולאי. אזולאי שנתן הצגה הרואית מול רעננה עם רביעייה, נפצע כבר בפתיחת המשחק וטרם ברור כמה זמן ייעדר. "עד ששלומי חזר לשמוח בירוק ואף קיבל את המפתחות מלוזון הוא נפצע. אנחנו מקווים כי לא מדובר בפציעה חמורה והוא יחזור כבר אחרי פגרת הנבחרת", אמרו בסביבתו של השחקן. במהלך השבוע ייפגשו ראשי חיפה עם הקשר מאור בוזגלו במטרה לחתום באופן רשמי על חוזה לשלוש שנים.

בנוסף לכל, הקבוצה תתייצב לדין משמעתי ביום רביעי בגין התנהגות בלתי הולמת של אוהדיה. בדו"ח השופט נרשם כי כוס משקה הושלכה בדקה החמישית לעבר הדשא ונפלה סמוך לעומר אצילי. לפני המשחק התפרעו אוהדים ירוקים במגרש החנייה של האצטדיון, ועוד לפני המשחק נעצרו אוהדים רבים שנתפסו עם אמל"ח. בסופו של דבר 64 אוהדים הובאו לחקירה בתחנה נתניה. בתום חקירתם שוחררו והמשטרה ממשיכה בחקירה לבירור נסיבות הגעתם של הממצאים הפירוטכניים שנמצאו ברשות המעורבים.

גיא לוזון. החלטות תמוהות (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי