קול לא ישחק בדרבי, ספאחיה: נילחם על מקום בפלייאוף היורוליג

נבן ספאחיה
נבן ספאחיה | צילום: מכבי תל אביב - האתר הרשמי

הצהובים חוזרים לאחר ההפסד 90:82 לאולימפיאקוס בגמר הטורניר בכרתים. המאמן יעבוד עם השחקנים על הליקויים: "ננתח מה קרה לנו במחצית השנייה ונעבוד על זה באימונים"

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב סיימה אמש (ראשון) את משחקי ההכנה שלה לעונה הקרובה בטעם חמוץ לאחר שהפסידה 90:82 לאולימפיאקוס במשחק הגמר של טורניר כרתים. הצהובים היו צמודים לסגנית אלופת אירופה במחצית הראשונה ושלטו בקצב המשחק, אבל בעיית עבירות של הגבוהים וקריסה ברבע השלישי הובילו להפסד צמוד.


נקודת התורפה של הקבוצה ממשיכה להיות ההגנה, כשהפעם חניכיו של נבן ספאחיה ספגו תשעים נקודות מהיוונים, נטולי ואסיליס ספאנוליס ויורגוס פרינטזיס שנעדרו מההתמודדות. בצוות המקצועי מקווים לראות שיפור בצד זה של המגרש, ויעברו עם השחקנים על סרטונים כדי לראות כיצד לתקן את הליקויים.



"אנחנו יכולים לחשוב באופן חיובי לגבי העתיד שלנו", אמר ספאחיה לאחר ההתמודדות מול היוונים. "ננתח מה קרה לנו במחצית השנייה ונעבוד על זה באימונים כדי שזה ייראה טוב יותר. היו לנו שתי מחציות שונות. הרבע השלישי היה המפתח לניצחון אבל למרות זאת לא וויתרנו עד הסוף אך הקבוצה הטובה יותר ניצחה. מה אנחנו יכולים לצפות ממכבי בעונה הקרובה? מכבי תילחם על התארים בליגה ועל מקום בפלייאוף ביורוליג".


מייקל רול הוסיף: "שיחקנו מול אולימפיאקוס עם הרבה אנרגיות ואני חושב ששיחקנו טוב במחצית הראשונה. לא התאמנו את עצמנו במחצית השנייה כפי שהם עשו כשהם שיחקו קצת יותר אגרסיבי. למרות שהיינו בפיגור נלחמנו חזרה כדי לחזור לעניינים. אנחנו משתפרים בכל יום שעובר. השתפרנו מהמשחק הראשון, עשינו עבודה טובה ואנחנו מתקדמים צעד אחר צעד. אנחנו קבוצה חדשה ולומדים לשחק אחד עם השני".  



בקבוצה ינצלו כעת את השבוע הפנוי לסדרת אימונים. במקביל מחכים לחזרתו של נוריס קול, שנחשב לשחקן שמאזן את פייר ג'קסון בצמד שאמור לסחוב את הצהובים העונה. עם זאת קול עדיין פצוע ויחזור לכשירות לפחות עוד שבוע, במה שימנע את השתתפותו מהדרבי שיתקיים ביום ראשון, במסגרת רבע גמר גביע "ווינר" שיתקיים בחולון.




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי