"שחקני מכבי חיפה התבצרו ברחבה ורק חיכו שיגיע הסיום"

שחקני מכבי תל אביב
שחקני מכבי תל אביב | דני מרון

במכבי ת"א מאוכזבים מאיבוד הנקודות ב-0:0 מול הירוקים מהכרמל, אבל מרוצים מהיכולת: "גרמנו להם לפחד מהפתיחה". מחמאות לייני: "העלים את אלברמן". קרויף אמר לקוון: "נפוליאון הקטן". בן חיים התנצל. צפו בתקציר

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב אולי מאוכזבת מאיבוד הנקודות אמש (ראשון) ב-0:0 מול מכבי חיפה, אבל הצהובים מרוצים מהיכולת. המאמן ג'ורדי קרויף טען בסיום: "שיחקנו בעשרה שחקנים כמו עם 11. היינו אגרסיביים וגם משחק המסירות התנהל בצורה מצוינת".


זה היה המשחק הטוב ביותר של הצהובים העונה, כזה שסחט מחמאות ממאמן העבר של היריבה העירונית, אלי גוטמן. "מכבי ת"א אחלה קבוצה. היא מאומנת, קומפקטית ואיכותית ברמות גבוהות", סיפר בסיום המשחק הפרשן בהווה לסובבים אותו.




גורם המקורב למועדון המשיך באותו קו: "הכדור לא נכנס לרשת וזה קורה. מהפתיחה גרמנו לשחקני מכבי חיפה לפחד מכל מהלך התקפי שלנו ולאבד ביטחון. כמעט כל השחקנים שלהם התבצרו בתוך הרחבה. הם לא היו במשחק ורק חיכו שיגיע הסיום. אפילו נקודה לא הגיעה להם".


שחקנים בקבוצה החמיאו לקפטן שרן ייני: "שרן שיחק מצוין מול אלברמן אותו הוא החליף. הוא הראה שהוא האיש הנכון. זה לא פשוט לגרום לאלברמן לא להיות חלק מהמשחק. צריך להפסיד לדבר על מי שהיה פה, כי יש לנו מנהיג מצוין". גם יובל שפונגין, אלירן עטר ועומר אצילי זכו למחמאות על היכולת שגילו. המגן אופיר דוידזאדה אמר: "הגענו להרבה מצבים ולא כבשנו. גם בעשרה שחקנים שיחקנו טוב ויכולנו לנצח. היה משחק טוב, אבל צריך להמשיך ולהשתפר". 


שחקני מכבי ת
שחקני מכבי ת"א. העלימו את היריבה (דני מרון)


במועדון מאוכזבים מההרחקה של טל בן חיים. במחצית הראשונה נראה היה שקרויף מצא את השילוב המתאים בין הבלם הוותיק לז'אן סילבן באבין. השניים העלימו את ניקיטה רוקאביצה ועומר דמארי. כעת המאמן והצוות שלו יצטרכו למצוא את השילוב המתאים לקראת המשחק מול הפועל אשקלון ביום ראשון. הבלם עצמו התנצל בפני האוהדים באמצעות חשבון האינסטגרם: "אני מתנצל על הכרטיס האדום. המאמץ של שאר השחקנים היה נהדר והתמיכה של האוהדים שלנו הייתה מדהימה".


 

apologies for the red card but what a great team effort from the rest of the players and amazing support from the fans

A post shared by Tal Ben Haim (@talbenhaim26) on



שופט המשחק אלון יפת הגיש הבוקר את דו"ח המשחק וכמובן ציין את הרחקתו של קרויף בשל הצמדת ראשו לזה של השופט הרביעי, דביר שמעון. לפי הטענות המאמן אמר לשמעון: "מי קיבל את ההחלטה? נפוליאון הקטן?", והוא יעמוד לדין. קרויף הסביר במסיבת העיתונאים שמבחינתו האמירה שכוונה כלפי הקוון מתי יעקובוב הייתה מחמאה ושלא הורחק בגינה. לטענתו, ביקש "בצורה מנומסת" הסבר מי באמת החליט להרחיק את בן חיים, בעוד בדו"ח נטען כי הדבר נעשה "באופן מאיים".


ייני ואלברמן. הצהוב השכיח את הירוק (דני מרון)
ייני ואלברמן. הצהוב השכיח את הירוק (דני מרון)


ביום חמישי מחכה לצהובים ויאריאל הספרדית במסגרת המחזור השני בשלב הבתים של הליגה האירופית וקרויף צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב. גורם בקבוצה אמר: "יש לג'ורדי סגל איכותי ועמוק ולפעמים התוצאה היא ששחקנים כמו דור פרץ, טינו סושיץ' ואיתן טיבי לא שיחקו אתמול".


קרויף ומקלארן ביציע. המאמן ייענש? (דני מרון)
קרויף ומקלארן ביציע. המאמן ייענש? (דני מרון)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי