זהבי: אם יפסיקו לשרוק בוז לשחקני נבחרת עשיתי את שלי

ערן זהבי
ערן זהבי | ערן לוף

קצת יותר משלושה שבועות אחרי תקרית סרט הקפטן, דיבר השחקן בהשקת ספרו על מה שעבר עליו: "עשו ממני אויב המדינה". על העתיד: "אני רוצה לחזור למכבי, תמיד היה לי שם טוב ושקט"

(גודל טקסט)

קצת יותר משלושה שבועות אחרי הסערה סביבו, נכח היום (שני) ערן זהבי באירוע השקת הספר החדש עליו שיצא לאור. כוכב גוואנגז'ו R&F התרגש מהמעמד: "כבוד גדול שהגיעו הרבה אנשים ומראים לי אהבה גדולה. זה לא מובן מאליו. עזרתי שהספר יהיה אותנטי ונכון ואף פעם לא תכננתי שילדים יעמדו ככה בתור. צריך לייצר שיאים ורגעים טובים וזה נתן לי עוד מוטיבציה".

זהבי נשאל כמובן על התקרית מההפסד למקדוניה, כשהשליך בהפגנתיות את סרט הקפטן וענה: "נפגעתי מהסיפור הזה, לקחתי אחריות ופרשתי מנבחרת ישראל. ברגע שהודעתי על פרישה מבחינתי זה סופי. מאחל רק בהצלחה לנבחרת ותמיד אשאר אוהד כך שאצפה במשחק מול ספרד. למדתי כבר להתמודד עם משברים ואירועים כמו שקרה בנבחרת. מה שהיה היה ונגמר ואני מסתכל על הקריירה האישית".

על דבריו של יו"ר ההתאחדות עופר עיני שהוא אינו ראוי לשמש כקפטן: "לא רוצה להתייחס לדבריו של עיני, כשיגיע הזמן אתייחס להכל. כרגע אנחנו באווירה נעימה. אשמור את הדברים לעצמי כי אני לא רוצה לייצר כותרות ולדבר בלהט הרגע. זכותו של עיני להגיד מה שהוא רוצה. אני תורם הרבה למדינת ישראל".

זהבי. כל אחד טועה לפעמים
זהבי. כל אחד טועה לפעמים (טוויטר)

על זריקת סרט הקפטן: "כל אחד טועה לפעמים אבל לקחו את המקרה שלי רחוק ועשו ממני אויב המדינה. אני חושב שאני מביא הרבה כבוד למדינת ישראל ואני אף פעם לא שוכח את הדגל. צריך פרופורציות, מי שבאמת זה אני. קיבלתי הרבה ביקורות כך שהראשון שפגעתי בו זה עצמי. אני מקווה שלא ישרקו יותר בוז לאף שחקן ואם זה אכן יקרה אז עשיתי את שלי".

נבחרת ישראל: "כרגע צריך לקחת את הכדורגל כאן כפרויקט, לא להסתכל על השנים הקרובות אלא להתבונן קדימה ולתכנן לטווח רחוק".

הצעה גדולה עליו לכאורה שקיבלה קבוצתו: "אני לא יודע משהו על הצעה גדולה עלי או מעבר אפשרי. אני לא רוצה לדבר יותר מדי ויש לנו עוד ארבעה משחים עד סוף העונה. אני רוצה לכבד את המועדון ולהתעסק במטרות שלי. הייתי מופתע מהאמירה שאני במשבר, אני לא באמת יודע למה הכוונה".

זהבי במשחק בין מכבי ת
זהבי במשחק בין מכבי ת"א לחיפה. מעוניין לחזור (דני מרון)

מכבי תל אביב: "השיא הראשון שלי היה בטדי עם הפועל תל אביב אבל אם לא אקבל הצעה כספית כזאת או אחרת, אני רוצה לחזור למכבי ת"א. ההעדפה הראשונה שלי היא לחזור למכבי. תמיד היה לי שם טוב ושקט".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי