חומר אסור נמצא בגופו של שיר צדק: "נעמוד לצדו"

שיר צדק
שיר צדק | מאיר אבן חיים

הבלם כשל בבדיקת סמים אחרי המשחק מול מאריבור ועלול לספוג הרחקה, ההמתנה לתוצאות הבדיקה החוזרת. אלונה ברקת: "הוא רשאי לשחק, אבל בהחלטה משותפת לא יצא לצ'כיה". השחקן: "הכל נעשה בתום לב"

(גודל טקסט)
הפועל באר שבע תתמודד ביום חמישי (20:00, שידור ישיר בספורט1) נגד ויקטוריה פלזן במסגרת הסיבוב השני בשלב הבתים של הליגה האירופית, אבל עוד עוד לפני כן ובמקביל להמראת הקבוצה לצ'כיה, הבעלים אלונה ברקת כינסה מסיבת עיתונאים מפתיעה בהתראה של שעתיים בלבד – ובישרה על כך שבלם הקבוצה, שיר צדק, חשוד בשימוש בחומר אסור.


ברקת ישבה לצדו של הבלם ואמרה תחילה: "זימנתי אתכם לכאן כדי לעדכן ולדווח. לפני מספר ימים קיבלתי מאופ"א הודעה שנמצא חשש שעדיין לא אומת, שנמצא תוסף מזון אסור בשתן של שיר צדק. לא מדובר בסם או במשהו דומה, אלא בחומר ברמה נמוכה – כך לפי הגדרות אופ"א עצמה, חומר שכנראה עלול להיות בתוספי מזון שגרתיים מאושרים".




הבעלים המשיכה והסבירה לפרט: "על פי תקנות אופ"א, יש לחכות לבדיקה החוזרת בעוד מספר ימים ואנחנו מחכים לתוצאותיה. אני רוצה להדגיש שיש לנו אמון מלא בשיר, כולכם מכירים אותו והוא אדם מקסים, אמין וישר שמשמש ספורטאי למופת ואחד הקפטנים שלנו. נעמוד לצדו לאורך כל הדרך. אנחנו עדיין לא יודעים אם ומה גרם לכך, אבל למען הספר ספק ועד שלא יוכח אחרת – אנחנו כמועדון נעשה כל מה שבשליטתנו כדי לברר מה קרה ולהבטיח שאם נפלה טעות, היא תתוקן מיד".



צדק. "מדובר באחד הקפטנים שלנו, ספורטאי למופת" (מאיר אבן חיים)


הפועל ב"ש הבהירה מיד כי טרם ידועות השלכות המעשה, אולם מובן מאליו כי אם הבדיקה החוזרת תוכיח כי מדובר בעבירה על התקנון, הבלם צפוי להיענש ועלול לספוג הרחקה ממושכת. כן הובהר כי לא ידוע היכן נטל הבלם את החומר, בין אם במסגרת הקבוצה, הנבחרת או בשוגג במחוץ לפעילות.


עוד אמרה ברקת: "מבחינתי, כמו בכל ארגון, כשיש חשש לתקלה – ראשית עוצרים הכל ובודקים את כל התהליך מחדש. רק אחרי שמוודאים שהכל תקין חוזרים לפעילות וכך עשינו. כידוע, חלק מהשחקנים שלנו ובכללם שיר, משחקים גם במסגרות אחרות וגם שם הם מקבלים תוספי מזון. המועדון שלנו בנוי על יושרה, רוח ספורטיבית והגינות, שקיפות מלאה ולכן גם יזמתי את מסיבת העיתונאים. בהתייעצות עם שיר החלטנו שהוא לא ישחק ביום חמישי. שיר, אני אוהבת אותך ומאמינה בתום לבך במאת האחוזים. אני ויחד איתי כל המועדון והאוהדים מחבקים אותך וביחד נעבור את זה".


שיר צדק
אמר דברים דומים והבהיר: "זה נפל עליי כרעם ביום בהיר. אני לא מאמין בקיצורי דרך ולא מדובר בנושא שקל עבורי לעיכול. קיבלנו את תוצאות המבחנה הראשונה ואנחנו ממתינים לתוצאות המבחנה השנייה. לא אשחק עד שדברים יתבהרו, אני מקווה שהכל יהיה בסדר והאמת שלי היא שכל תוספי המזון שאני משתמש בהם מאושרים על ידי הנבחרת והקבוצה.



צדק מול מאריבור. "הכל בתום לב, לא היה ניסיון להשיג יתרון" (אודי ציטיאט)


"אני לא משתמש בתוספים בביתי ואני בטוח שגם למה שנמצא אצלי יש הסבר כלשהו, שאנחנו עדיין לא יודעים אותו. אני סומך על המועדון שיעזור לי וייתן לי את כל הכלים כדי לאשר את מה שאני אומר. גם אם בדיקת המבחנה השנייה תהיה פחות טובה אני יכול להבטיח שהכל נעשה בתום לב ולא כדי להשיג יתרון. הבדיקה נעשתה לפני מאריבור ומדובר בתוסף שמשפר ביצועים – ולא היה שיפור בחודשיים האחרונים. אני רוצה להודות לאלונה ולכל אנשי המועדון והאוהדים שמאמינים בי ולרגע לא חשבתי שפקפקו בי", הבהיר צדק.


אני יודע שכרגע אתה בסערת רגשות ואי ודאות, אבל תזכור שיש מי שתומך בך ויודע בדיוק איזה שחקן ואדם ישר אתה. תהיה חזק שיר, אני איתך! ❤️ pic.twitter.com/c1wWk2ck06

— Maor Buzaglo (@MaorBuzaglo11) September 26, 2017


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי