התקרבות בין הפועל ת"א לגוטליב, השחקן יעזוב מיידית?

אדי גוטליב
אדי גוטליב | עדי אבישי

על רקע הליך הבוררות בו נתונים המועדון והבלם, לספורט1 נודע כי אחרי יום הכיפורים צפוי להתקיים נסיון להגיע להסדר, כשהמגשר יהיה חנוך קינן. המטרה היא לקבוע תג מחיר שיקל על מציאת קבוצה חדשה עוד לפני ינואר

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב ואדי גוטליב נמצאים בעיצומו של הליך בוררות מזה תקופה, אבל יכול מאוד להיות שכבר בשבוע הבא יגיעו הבלם וקבוצתו להסכם שיאפשר לו לעזוב את המועדון.

במקביל לבוררות המתקיימת בימים אלו, לספורט1 נודע שהפועל ואדי גוטליב צפויים לנסות הליך גישור מיד אחרי יום הכיפורים, כאשר המגשר יהיה חנוך קינן. אם במהלך הגישור יגיעו הצדדים להסדר, כנראה שייקבע תג מחיר חדש ומופחת שיקל על הבלם למצוא קבוצה חדשה.

מקורבים לשני הצדדים טוענים שישנו רצון להגיע להסכם כדי לסיים את הסאגה, הרי שגוטליב בימים אלו לא נמצא בסגל הקבוצה במשחקיה בליגה הלאומית. יתרה מכך, הצדדים טוענים כי כחלק מהליך הגישור ייתכן אף שיקבל הבלם אישור חריג לעבור לקבוצה חדשה עוד לפני חודש ינואר, על אף שחלון ההעברות סגור והוא אינו נחשב לשחקן חופשי.

גוטליב. מקווה שהעניין יבוא לסיומו
גוטליב. מקווה שהעניין יבוא לסיומו (דני מרון)

גוטליב כידוע הגיש בינואר שעבר תביעת בוררות נגד האדומים בטענה שהחוזה מולו הופר על ידי המועדון, ודרש להשתחרר ללא תמורה אולם הפסיד בהליך ולאחרונה פנה לבוררות פעם נוספת. לאחר שמצא את עצמו בהפועל ת"א על אף שהאמין כי יתקדם לליגה הרוסית וישחק בשורות אופה, שהסוכם מולה על העברת הבלם כבר נעשה.

גוטליב אף היה בתחילת החודש על סף מעבר למכבי תל אביב, שאמורה הייתה להשאילו לעונה הקרובה למ.ס אשדוד, אולם בסופו של דבר סירב לחתום והעדיף להישאר בהפועל, בתקווה שבסיום הבוררות חוזהו יותר והוא יהפוך לשחקן חופשי. בין טענותיו של גוטליב: הפועל ת"א לא שילמה לו מענקים לעונת 2017/8, מנעה ממנו להתאמן, הוציאה אותו מכל פעילות, התעמרה בו וגרמה לנזק ישיר לקריירה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי