מכבי אחי נצרת הדהימה 0:2 את הפועל ת"א במושבה

שחקני הפועל ת"א מאוכזבים
שחקני הפועל ת"א מאוכזבים | עדי אבישי

איוניר ("לא הבטיחו לנו שכל העונה ננצח") איבד נקודות ראשונות וירד למקום השלישי. אקס האדומים אבו זייד (פנדל) ואבו ענזה כבשו לאורחים, שטיפסו למקום השני. כפ"ס ראשונה אחרי 0:4 על הרצליה, ניצחון לראשל"צ

קבוצות: אחי נצרת
(גודל טקסט)
לתוצאה כזו הערב (שלישי) אף אחד לא ציפה. הפועל תל אביב איבדה נקודות לראשונה העונה בליגה הלאומית אחרי שנכנעה 2:0 במושבה למכבי אחי נצרת הנהדרת, במשחק שנערך במסגרת המחזור השישי. אחרי חמישה משחקים, שבחלקם אומנם לא שכנעה, אך ידעה לנצח גם בתוספת הזמן (כולל בשבוע שעבר ב-2:3 על הפועל עפולה), הפעם החבורה של מוטי איוניר שילמה ביוקר על היכולת הרעה. המנצחת עלתה למקום השני בזכות הפרש שערים עדיף מזה של האדומים. גם אם הקבוצה של אדם האדיה קיבלה שתי נקודות בזכות ניצחון טכני על הפועל חדרה, אין ספק שמדובר במועמדת לגיטימית לעלייה.


מוטי איוניר
אמר בסיום: "אין מוקדם להפסד ראשון. זה הפסד שלא תכננו אותו, אבל אין מה לעשות. לא הבטיחו לנו שכל העונה ננצח. אני חושב שגם היום לא היינו רעים – לא נראינו מספיק טוב, אבל לא היינו פחות טובים מאחי נצרת. שחקנים מאוד השקיעו. הם קיבלו פנדל שאני לא יודע אם היה או לא, צריך לראות, אבל כמו שבמשחקים אחרים הצלחנו לנצל כל מצב, אז היום החמצנו. אנחנו מנסים להתאים את עצמנו למשחקים נגד היריבים שלנו. לפעמים אתה טוב ומפסיד, לפעמים טוב ומנצח. היו הרבה קבוצות שבאו להתגונן מולנו, אבל שלושה-ארבעה מצבים ממש טובים במשחק כדורגל צריכים להספיק לשער או שניים והיום זה לא קרה. הם ניצלו טעות שגם שוער מצוין כמו ינקו יכול לספוג וכבשו מפנדל. יש לנו קבוצה חזקה וטובה שהפסידה משחק וזה קורה. אין לי ממה להיות מודאג".




מנגד, אדם האדיה המאושר אמר: "כולם יודעים שהליגה צפופה וכל הקבוצות טובות, אבל באנו לשחק וזה השתלם לנו. המטרות שלנו הן לרוץ למעלה ולנסות לגנוב את הכרטיס לליגת העל. מגיע לנו לומר שאנחנו רוצים לעלות". גם יתר משחקי המחזור סיפקו לא מעט תוצאות מעניינות. הפועל כפר סבא המשיכה בשלה כשהביסה 0:4 את מכבי הרצליה ומאמנה החדש משה סיני בבכורה המחודשת בקבוצה. החבורה של מסאי דגו עלתה למקום הראשון עם 16 נקודות מ-18 אפשריות, הרצליה אחרונה עם נקודה אחת בלבד ללא שער זכות. בעפולה קיבלנו דרמה גדולה כשהפועל חדרה גברה 3:4 על עירוני נשר בתוספת הזמן. הפועל ראשון לציון השיגה ניצחון חוץ בגרין 1:2 על הפועל נצרת עילית. בסיום המשחק התפתחה מהומה על כר הדשא כשגם השחקנים המקומיים וגם אוהדיהם ביציע לא אהבו את החגיגות של המאמן ניר ברקוביץ', שלטענתם היו מוגזמות. הפועל קטמון סיימה ב-0:0 ביתי מול הפועל עפולה של האקס בני בן זקן. 


מוטי איוניר (עדי אבישי)
מוטי איוניר. "מנסים להתאים את עצמנו למשחקים נגד היריבות שלנו" (עדי אבישי)

 

מהלך המשחק
דקה 8, 0:1 למכבי אחי נצרת:
 הלם במושבה. איאד חוטבא הוכשל ברחבה, חסן אבו זיידן, ששיחק בשורות היריבה בעונה שעברה, לא נכשל מהנקודה הלבנה.


דקה 20: החמצה אדירה של שחר הירש. החלוץ השתלט אומנם משלושה מטרים על הדיפה לא טובה של גד עמוס, אולם הכדור שלו היה חלש ואפשר לשוער שגדל במכבי חיפה לקלוט בקלות.


שחקני מכבי אחי נצרת חוגגים (עדי אבישי)
שחקני מכבי אחי נצרת חוגגים (עדי אבישי)


דקה 30: עוד החטאה של שחר הירש. החלוץ מצא עצמו ברחבה, יכול היה למסור למוטי ברשצקי, אך העדיף לבעוט ופספס במעט את המסגרת.


דקה 34, 0:2 למכבי אחי נצרת:
מה קורה להפועל ת"א? אריק ינקו יצא בצורה רעה להגבהה, מורד אבו ענזה, שיודע את המלאכה, שם את הכדור בפנים.


מורד אבו ענזה חוגג (עדי אבישי)
מורד אבו ענזה חוגג (עדי אבישי)


דקה 45+3: רגע לפני השריקה למחצית החלה כמעט תגרה בין השחקנים, כשברונו סוארס התלונן על כך שנכנסו בו חזק.


דקה 56: ניסיון ראשון של פדרו גלבאן. המחליף בעט כדור חופשי אלכסוני 20 מטרים מן השער בצורה טובה למסגרת, אך עמוס היה עירני והדף לקרן.


שחר הירש מתוסכל (עדי אבישי)
שחר הירש מתוסכל (עדי אבישי)


הפועל כפר סבא – מכבי הרצליה 0:4
כפ"ס השיגה ניצחון שלישי ברציפות בדרך למקום הראשון. מנגד, משה סיני, שהחליף את אייל לחמן, לא הצליח בינתיים להביא את המפנה בקבוצה שרשמה 540 דקות ללא שער זכות. גולת הכותרת של המשחק היא החלוץ רועי זיקרי, שכבש צמד (66 ו-83), העלה את מאזנו לשישה שערים והוא ניצב בראשות טבלת מלך השערים. קודם לכן פיטר נוורה פתח את מסיכת השערים בדקה הרביעית, כשיהב אפריאט הצעיר הוסיף אחד משלו בדקה ה-12.

 

הפועל חדרה – עירוני נשר 3:4
אחד המשחקים הכי גדולים שראינו העונה. הקבוצה של ניסו אביטן, עם ניצחונה השני העונה, עלתה למקום ה-11 בתום דרמה גדולה. מנגד, החבורה של צחי טיאר ספגה הפסד שליש ברציפות והיא עם שתי נקודות בלבד מפתיחת העונה. גיבור הדרמה הנפלאה היה אסי גומה עם צמד גדול, כולל אחד בתוספת הזמן. בדקה ה-16 המארחת עלתה ליתרון כשאיילון ירושלמי כבש מקרוב. בדקה ה-52 בריאן ז'ונס איזן. אקס בית"ר ירושלים בעט מ-18 מטרים כדור שטוח לפינה. בדקה ה-60 הגיע המהפך. הבלם דניאל טוויזר כבש מקרוב והימם את המקומיים. בדקה ה-73 ניסו אביטן חייך כשגומה הבקיע את שערו השני העונה. בדקה ה-80 עלי חטיב, השחקן הכה הכשרוני, אך זה שסובל מכל כך הרבה בעיות מחוץ למגרש, בעט מרחק 20 מטרים מן השער וכבש. בדקה ה-88 אוהד סיידוף, שהיה לו חלק גם בשער השני, שוב טעה כשלא עצר הנגיחה מעשרה מטרים של עלי כנענאה. סוף הסיפור? ממש לא. גומה השלים צמד בדקה ה-94 כשנגח את כדור הקרן של עלי חטיב פנימה. 


רועי זיקרי חוגג (דני מרון)
רועי זיקרי חוגג. לבד בראש טבלת מלך השערים עם שישה כיבושים (דני מרון)


הפועל נצרת עילית – הפועל ראשון לציון 2:1

משחק דרמטי, שהסתיים עם מהומה גדולה. החבורה של ניר ברקוביץ' עשתה מהפך והשיגה ניצחון שלישי ברציפות בדרך למקום השישי בטבלה. המארחים הפסידו אחרי שלושה משחקים שיצא לפחות עם נקודה (שני ניצחונות ותיקו). בסיום, אוהדי ואנשי נצרת עילית לא אהבו את החגיגות של המאמן ברקוביץ', במקום התפתחה מהומה כשבמהלכה נראה במצלמות הטלוויזיה שאחד מהאוהדים המקומיים נגח בפניו של מתן פלג, שחקן ראשל"צ. בנוגע למשחק, יוריצה גרגץ כבש ראשון בדקה ה-11 אחרי שנגח את כדור הקרן שהוגבה לעברו. יחד עם זאת, ראשל"צ חזרה לעניינים בדקה ה-20 משער של שלומי אביסדריס, שמזווית לא פשוטה כבש. בדקה ה-76 הגיע המהפך. ג'ורג' אמסיס הגביה מצד שמאל, ו-ואיל מריסאת כבש מקרוב, אך לא חגג מול האקסית.


הפועל קטמון – הפועל עפולה 0:0
בני בן זקן חילץ נקודה בטדי מול האקסית ושיפרה קצת את המצב הרוח אחרי ההפסד 3:2 להפועל ת"א במחזור הקודם בדקה ה-95. החבורה של ליאור זדה מבחינתה לא הצליחה לרשום ניצחון שני ברציפות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי