מאמן סטיאווה: "הטיול לב"ש ירים אותנו לגבהים חדשים"

שחקני הפועל באר שבע חוגגים
שחקני הפועל באר שבע חוגגים | דני מרון

ניקולאי דיקה, שמאמן את יריבת האלופה בליגה האירופית, התכונן למשחק בחמישי הבא: "חשוב לנו לנצח את שני המשחקים מול ב"ש, אבל גם ארבע נקודות ייחשבו להישג"

(גודל טקסט)

בזמן שהפועל באר שבע תנסה לחזור אל מסלול הניצחונות בליגת העל כשהיא תתארח אצל הפועל רעננה ביום שבת, בסטיאווה בוקרשט כבר חושבים על המפגש בחמישי הבא במסגרת המחזור השלישי בליגה האירופית.

לעומת הקבוצה של ברק בכר, שצברה רק שלוש נקודות משני משחקים, הרומנים מחזיקים במאזן מושלם אחרי שהפתיעו במחזור הפתיחה עם 0:3 מרשים מול ויקטוריה פלזן, וגם חגגו 1:2 יקר בחוץ אצל לוגאנו. סטיאווה שמדורגת רק במקום השני בליגה הרומנית, ארבע נקודות מהפסגה שם ניצבת קלוז', ערכה מסיבת עיתונאים בה סיפר המאמן ניקולאי דיקה על ההכנות לקראת המשחק באצטדיון טוטו טרנר.

"אין ספק שהמשחק החשוב שלנו השבוע יהיה בבאר שבע", סיפר דיקה: "חשוב לנו לנצח את שני המשחקים, אבל ברור שהטיול לישראל עשוי להוביל אותנו לגבהים חדשים. צמד המשחקים מול הפועל באר שבע חשובים, אני אשמח לנצח את שני המשחקים – אבל גם ארבע נקודות מולם ייחשבו להישג משמעותי בשבילנו".

מי שאולי ישוב לישראל, אך לא ישחק בטרנר, הוא קפטן הפועל תל אביב לשעבר, מיחאי פינטלי. הקשר בן ה-32 רשם העונה כבר שמונה הופעות במדי הקבוצה, אולם נפצע ולא יוכל לשחק במפגשים הקרובים מול ב"ש. חלק מהפרשנים בתקשורת הרומנית טוענים כי דיקה יעניק מנוחה למספר שחקנים שהשתתפו במשחקי מוקדמות המונדיאל במשחק מול ולונטארי בשישי, כחלק מההכנות לקראת המפגש בבאר שבע.


יקלקלו את המאזן המושלם של הרומנים? שחקני ב"ש (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי