מתח בקרב שחקני בית"ר ירושלים לקראת פרסום ההרכב

בניון וחבריו מאוכזבים
בניון וחבריו מאוכזבים | דני מרון

בקבוצה מהבירה דרוכים לקראת המשחק מול מכבי נתניה (21:00): "אף אחד לא יודע איך בן זקן יפתח", סאבו, בניון ואדגר נאבקים על מקום אחד ב-11. המאמן הזהיר מהמתפרצות של היריבה

(גודל טקסט)

דריכות גדולה בבית"ר ירושלים לקראת משחק הצמרת המסקרן נגד מכבי נתניה הערב (שני, 21:00) בטדי. הירושלמים ינסו לחזור למסלול הניצחונות, אחרי ההפסד הכואב לבני סכנין במחזור שעבר.

בקרב השחקנים שורר מתח גדול לקראת פרסום ההרכב הפותח, שכן במהלך האימונים האחרונים תורגלו מספר מערכים ומספר אפשרויות ובהחלט ייתכן שהמאמן בני בן זקן, יפתיע עם שינויים כאלה ואחרים, למרות מה שתורגל באימון המסכם. "אף אחד לא יודע מה יהיה ההרכב. עד שהמאמן לא יכתוב בערב את ה-11 על הלוח, נישאר במתח", אמר היום שחקן בקבוצה.

בוריס קליימן ישוב להרכב הפותח אחרי שסופסל במשחק נגד סכנין. נכון לעכשיו נראה כי טל כחילה ואנטואן קונטה, יפתחו בעמדות הבלמים, כאשר שון גולדברג יתופקד כמגן שמאלי ועופר ורטה יערוך הופעת בכורה בהרכב כמגן ימני. המלחמה הגדולה על חולצת ההרכב מסתמנת בקישור, כאשר מקומם של דוד קלטינס וקלאודמיר מובטח, בעוד שאריק סאבו, יוסי בניון ואפילו פול אדגר הצעיר נאבקים על מקום אחד במרכז המגרש. שלישיית ההתקפה צפויה להיות ללא הפתעות מיוחד, כאשר עידן ורד יפתח לצידם של חן עזרא ואיתי שכטר.

מי שייעדר בוודאות הוא הקשר הברזילאי ז'אורז'יניו, שסובל מפציעה בשרירי המפשעה. הקשר עבר טיפולים בימים האחרונים בניסיון להכשירו, אולם בקבוצה מעדיפים שלא לקחת סיכון והברזילאי נותר מחוץ לסגל.

בני בן זקן. השחקנים במתח (ערן לוף)
בני בן זקן. השחקנים במתח (ערן לוף)

בתדריך הווידאו שנערך לקראת המשחק, הקרין בן זקן לשחקניו לקט ערוך ובו התקפות מתפרצות של נתניה, כשהוא מזהיר את שחקניו ואומר: "זה הנשק העיקרי שלהם, נהיה חייבים להיות ערוכים ומוכנים בכל רגע נתון במשחק". בן זקן גם נתן דגשים על שיטת היהלום של נתניה בקישור וביקש ריכוז ומשמעת טקטית מכולם.

במועדון מצפים הערב לכ-15 אלף צופים, כאשר לפני שריקת הפתיחה יוענקו זרי פרחים, לצמד מאמני נתניה, סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה, שאימנו בעבר בצוותא בבית"ר. בנוסף לכך המועדון יערוך הערב טקס לכבוד עמותת "גדולים מהחיים", עמותה שבין היתר מלווה ילדים הסובלים מסוגים שונים של מחלת הסרטן ואת בני משפחותיהם. העמותה מסייעת להם ומקלה עליהם את מהלך הטיפול, המאבק, ההשתלבות בחיי השגרה וההחלמה.

יוסי בניון. יפתח? (דני מרון)
יוסי בניון. יפתח? (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי