מצבו של כספי השתפר והוא צפוי לעמוד לרשות הווריורס ביוסטון

עומרי כספי בבכורה בגולדן סטייט
עומרי כספי בבכורה בגולדן סטייט | AFP

הליגה נפתחת והפורוורד הישראלי של האלופה עשוי לרשום הלילה (בין שלישי לרביעי) דקות ראשונות במדי קבוצתו החדשה נגד האקסית. לברון כשיר חלקית לפתיחה של קליבלנד נגד בוסטון וקיירי איירווינג

(גודל טקסט)

אחרי ארבעה חודשים ושלושה יומיים, הלילה (בין שלישי לרביעי) יחזרו לשחק כדורסל בליגת ה-NBA עם שני משחקי ענק – קליבלנד תתארח בבוסטון גארדן אצל הסלטיקס המסקרנים, ואילו האלופה גולדן סטייט תצא ליוסטון.

מי שעשוי לרשום דקות ראשונות רשמיות בקבוצתו החדשה הוא עומרי כספי, שלמרות שנפצע בקרסולו הימני במהלך משחק ההכנה נגד סקרמנטו ביום שישי, הדיווחים באוקלנד מצביעים על שיפור במצבו והוא אמור לעמוד לרשותו של סטיב קר.

מעבר לכספי, גם אנדרה איגודאלה בספק למשחק אך ה-MVP של גמר 2015 ייאלץ ככל הנראה לחכות לדקות הראשונות שלו שתגענה במשחק אחר. אצל הרוקטס יהנה המאמן מייק ד'אנטוני מכריס פול שהצטרף בקיץ האחרון ומרכיב קו אחורי מסקרן במיוחד בצוותא עם ג'יימס הארדן.

כספי. התגבר על הפציעה, יקבל דקות?
כספי. התגבר על הפציעה, יקבל דקות? (AFP)

במסצ'וסטס יפגוש קיירי איירווינג את חבריו לשעבר, לראשונה כשהוא לובש מדי קבוצה שהיא לא הקאבס. לברון ג'יימס החמיץ חלק גדול ממשחקי ההכנה בגלל נקע בקרסול שמאל, ולמרות שאינו כשיר במאת האחוזים הוא צפוי לשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי