בן חיים ממשיך לחטוף: "הסמל לכישלון של ספרטה פראג"

http://sport1.maariv.co.il/israeli-soccer/Ligat-Haal/Article-788314
טל בן חיים | ספרטה פראג, אתר רשמי

הביקורות נגד החלוץ הישראלי לא נגמרות: "השחקן היקר בהיסטוריה של המועדון הראה מעט מאוד. הוא רגיל ליחס מיוחד בישראל, במקום לעזור הוא קרס". סטרמצ'יוני: "לא מתכוון לבדוק את הנעליים שלו לפני משחקים". צפו

(גודל טקסט)

טל בן חיים על המוקד. התקשורת הצ'כית ממשיכה לעסוק היום (שלישי) בחלוץ המאכזב של ספרטה פראג ולסמן אותו כסמל לפתיחת העונה הכושלת של הקבוצה, שרחוקה כבר 15 נקודות מהמקום הראשון. העיתון "אידנס" פרסם כתבה גדולה על הישראלי בה נכתב: "השחקן היקר בהיסטוריה של המועדון הראה מעט מאוד. הוא הגיע עם המלצות חמות. מהיר כמו שד, טכניקה מדהימה, כובש ומייצר לעצמו מצבים. זה נשמע נהדר, אבל במציאות: מה הוא הראה עד עכשיו?".

"הייתה לו בכורה סולידית ואחרי זה כלום. בישול אחד, מינימום פעולות מוצלחות, הרבה נפילות, איבודי כדור ו-ויכוחים עם השופטים. זה אמור להיות הסופרסטאר של הליגה? המשחק של פלזן הראה שבן חיים מתאקלם לאט לכדורגל הצ'כי. כשנכנס כמחליף, במקום לעזור לספרטה, הוא קרס. היו לו כמה כדרורים מיותרים ואיבודים".

בצ'כיה טענו שבן חיים עלה לשחק עם נעליים לא מתאימות והחליק על הדשא מספר פעמים: "טל שחקן בן 28, כשזה קרה בפעם הראשונה, שאלתי אותו אם הכל בסדר, אבל אני לא מתכוון לבדוק את הנעליים שלו לפני משחקים", טען המאמן אנדראה סטרמצ'יוני.

עוד נטען בכתבה: "בן חיים היה רגיל ליחס מיוחד בישראל. כולם היללו אותו כשהוא שיחק במכבי תל אביב והוא היה הכוכב, אבל בצ'כיה זה לא המצב. הוא לא עובד, לא מגן כמו שצריך ולא מסתדר עם קשיחות. מפילים אותו בקלות ואז הוא בועט בדשא ומסתכל על השופט. הסיפור שלו מסמל את הפרויקט הענק של ספרטה החדשה – השקעה גדולה, ציפיות ענק, התפכחות מרירה".

טל בן חיים. בכורה סולידית ומאז כלום  טל בן חיים. בכורה סולידית ומאז כלום" (ספרטה פראג, אתר רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי