במכבי חיפה מקווים לסולחה עם הקהל, אלון חרזי חזר למועדון

גיא לוזון
גיא לוזון | ערן לוף

מקורבי לוזון סיפרו שהוא לקח קשה את מערכת היחסים עם האוהדים, המועדון מנסה לפייס ולהוריד את מפלס הלחץ. ורמוט צפוי לפתוח מול בית"ר, שחקן העבר ינהל את החטיבה הצעירה: "מועדון שמסמל אותי יותר מכל"

(גודל טקסט)

 ימים לא פשוטים עברו על מכבי חיפה. הירוקים אומנם סיימו בתיקו 2:2 מול מכבי פתח תקווה לאחר שחזרו מפיגור כפול, אך מה שהעסיק את ראשי המועדון היה דווקא הפיצוץ בין האוהדים לבין המאמן גיא לוזון.

לראשונה העונה בחרו במכבי חיפה להביא אתמול למסיבת העיתונאים השבועית שחקן בדמותו של הבלם רמי גרשון, כדי לנסות ולהרגיע את הרוחות, כאשר גם לוזון עצמו הגיע מוכן במטרה חד משמעית – להתנצל ולשבח את הקהל. על פי הרשתות החברתיות נראה כי חלק מהאוהדים קיבלו את ההתנצלות והרוחות מעט נרגעו, אולם מובן מאליו שהמבחן הגדול יהיה בסמי עופר בשבת מול בית"ר ירושלים (20:00, ישיר בספורטHD1).

"גיא לוזון התנצל והקהל צריך לקבל את זה. אנחנו אומנם רוצים שיפור ביכולת, אבל אנחנו במצב טוב מבחינת הנקודות", אמרו הבוקר בחיפה. גם בסביבתו של לוזון סיפרו כי המאמן אומנם נראה רגוע כלפי חוץ, אבל לקח ללב את מה שעובר בינו לבין האוהדים בשבועיים האחרונים. "זה נראה כאילו מחפשים שהוא ייכשל. הוא נותן את כל כולו ואת זה אי אפשר לקחת ממנו. אין מישהו יותר ביקורתי ממנו כלפי עצמו", אמר אחד ממקורביו.


לוזון. ללקח ללב את האירועים האחרונים (עדי אבישי)

מבחינה מקצועית נראה כי המאמן צפוי לערוך מספר שינויים בשבת. המגן עומרי בן הרוש יחזור להרכב על חשבונו של רז מאיר, ניקיטה רוקאביצה ישוב ל-11 במקום קאיו וגילי ורמוט צפוי למלא את מקומו של אופיר מזרחי שנפצע במשחק האחרון. אחת ההתלבטויות של הצוות המקצועי היא בעמדת הקשר האחורי, אחרי שהבולגרי גאורגי קוסטדינוב ביקש השבוע לעבור ולשחק בתפקיד זה, תפקיד אותו מילא בשנים האחרונות. התלבטות נוספת היא בעמדת החלוץ ולא מן הנמנע כי מוחמד עוואד יפתח על חשבונו של קלאוס. בחיפה זוכרים את המפגש בפלייאוף של העונה שעברה, אז כבש עוואד לרשת בית"ר.

בתוך כך, המועדון הודיע היום על חזרתו של אלון חרזי לקבוצה. שחקן העבר (46), שיאן ההופעות של מכבי חיפה בכל הזמנים עם 721 משחקים בירוק, שזכה עם הקבוצה ב-15 תארים שונים ומתוכם 8 אליפויות, ישמש כמנהל המקצועי של החטיבה הצעירה במועדון לאחר ששימש כעוזר מאמן נבחרת ישראל הצעירה. "שמח לשוב הביתה. למועדון שמסמל אותי יותר מכל, לעזור ולתרום מניסיוני לשחקנים הצעירים", אמר לאתר הרשמי.


חרזי. עזב את תפקיד המאמן בשלב זה וישמש כמנהל מקצועי (עדי אבישי)

בנושא אחר, הערב יגיעו שחקנים רבים מהקבוצה הבוגרת וגם הבעלים יעקב שחר לסמי עופר למשחק קבוצת הנוער מול ברודראץ הסרבית במסגרת ליגת האלופות במטרה לתמוך בקבוצה, שיכולה להסתפק גם בתיקו מאופס לאחר תיקו 1:1 במשחק חוץ. מאמן קבוצת הנוער איתי מרדכי סיפר באתר הרשמי לקראת המשחק: "כל משחק לעיני הקהל המדהים שלנו באצטדיון הזה הוא חוויה, במיוחד לקבוצת נוער. ההתרגשות עצומה ויש צמרמורות בגוף. עשינו הכנה יוצאת מן הכלל. השחקנים ניסו וגם הצליחו ליישם את הדברים שתכננו למשחק. שיחקנו מול קבוצה טובה, איכותית ומאומנת שיש בה גם כמה שחקנים בנבחרת הנוער של סרביה, שניצחה את הנבחרת שלנו 0:3 שבועיים קודם לכן, בטורניר הכנה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי