חולדאי: "בלומפילד עלול להיפתח בתחילת 2019". צפו בהדמיה

אצטדיון בלומפילד. כך הוא ייראה אחרי השיפוץ
אצטדיון בלומפילד. כך הוא ייראה אחרי השיפוץ | אתר רשמי

ראש עיריית ת"א התייחס לשיפוצים באצטדיון: "נעמוד ביעד לבנות עד סוף 2018, אך תאי הצפייה עלולים לעכב". וגם: קרויף ומקלארן מתלבטים לגבי ההרכב שיפתח באסטנה (חמישי, 18:00 בספורט1), וגם: רשימת הפצועים

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב תקיים הערב את האימון המסכם בקזחסטן לקראת המשחק מחר בשלב הבתים בליגה האירופית נגד אסטנה (חמישי, 18:00 בספורטHD1). הצוות המקצועי והשחקנים מתרכזים רק במשחק נגד אסטנה, אבל ברור שהמשחק ביום שני בטרנר נגד הפועל באר שבע יושב לכולם חזק בראש.


הצוות המקצועי והשחקנים הבהירו כי רק לאחר החזרה ביום שישי לישראל יעלה נושא הפועל באר שבע לסדר העדיפויות. ג'ורדי קרויף אינו יכול להקל ראש באסטנה וזקוק לניצחון או לכל הפחות לתוצאת תיקו כדי להיות בתמונת המקום השני המקנה עלייה לשלב הבא. ההולנדי צפוי לעלות בהרכב התקפי יותר מאשר זה שפתח בהפסד לסלביה פראג, על אף מכת הפציעות.




בקבוצה טענו בהחלטיות כי ג'ורדי קרויף יעלה למשחק מחר עם ההרכב החזק ביותר שלו, כאשר בצד שמאל של ההגנה יפתח אופיר דוידזאדה שהתאושש מהשפעת שפקדה אותו וגרמה לו להחמיץ את הניצחון על בני יהודה. קרויף וסטיב מקלארן מתלבטים בקישור בין דור פרץ לטינו סוון סושיץ' ובהתקפה בין עומר אצילי לניק בלקמן. בקבוצה טוענים כי בלקמן כשנכנס כמחליף יעיל יותר מאשר כשהוא פותח בהרכב.



בלקמן. יעיל יותר כשהוא עולה מהספסל (דני מרון)


בכל הנוגע למכת הפציעות, במועדון החליטו לאפשר לשחקנים זמן התאוששות ארוך מהרגיל כדי להימנע מפציעות חוזרות ולראיה דסה וגולסה אף זכו לטיפול בחו"ל במטרה להחזירם כשירים במאת האחוזים. כזכור, גולסה כבר אמור היה לפתוח בהרכב בפראג, אולם באימון המסכם התלונן על כאבים ומאז לא נטל חלק באימוני הקבוצה, אלי דסה סחב פציעה עוד ממשחקי הנבחרת בעונה שעברה ותוך מספר שבועות מפתיחת העונה נפצע בשנית ומאז הושבת, וגם דור מיכה, ארון שוינפלד וחוסה רודריגס פצועים בימים אלו – השניים הראשונים גם הם התאוששו מפציעות והושבתו פעם נוספת.


בתוך כך, הבוקר ערכה עיריית תל אביב מסיבת עיתונאים מיוחדת בכל הנוגע לשיפוץ אצטדיון בלומפילד וראש העיר רון חולדאי הכריז: "אנחנו עומדים ביעדים, עד סוף 2018 הכל יהיה מוכן".

עם זאת, ראש העיר הבהיר כי הדרישה לבנות תאי צפייה יוקרתיים עלולה לדחות את פתיחת המגרש בחודשיים-שלושה: "אנחנו קשובים לבקשות הקבוצות. המטרות שלנו היו להגדיל את מספר הצופים ל-29 אלף, לשמור את יתרון חויית הצפייה והתאים את האצטדיון לסטנדרטים של אופ"א".



בלומפילד בתחילת השיפוצים. עוד שנה וחצי במקסימום הוא מוכן (דני מרון)




כך בלומפילד אמור להיראות אחרי השיפוץ (עיריית תל אביב)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי