27 אלף איש הבטיחו את מקומם במשחק בין מכבי חיפה לבית"ר

אוהדי מכבי חיפה. לא יגיעו למשחק החוץ?
אוהדי מכבי חיפה. לא יגיעו למשחק החוץ? | צילום: ערן לוף

סמי עופר צפוי להיות מלא במשחק המסקרן בשבת (20:30, ספורט1). במועדון מגנים על גל אלברמן: "הוא הבעיה האחרונה שלנו". התלבטות לגבי העמדה של רוקאביצה

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה בהכנות לקראת המשחק בשבת מול בית"ר ירושלים. במועדון מסמנים את המשחק הזה כמפתח להמשך העונה, לא רק בזירת היחסים בין הקבוצה לקהל, אלא גם העובדה כי ניצחון במשחק הזה יכול לתת דחיפה רצינית להמשך העונה.

"תמיד המשחקים מול בית"ר היו מכריעים ומעניינים. אם ננצח אותם, זה ידחוף אותנו קדימה", אמרו הבוקר (חמישי) במועדון. גם העובדה שהאצטדיון צפוי להיות מלא, והרגיעה המסתמנת בין האוהדים למאמן גיא לוזון לאחר מסיבת העיתונאים, מביאה לאופטימית בצד הירוק.

מבחינה מקצועית, עומרי בן הרוש יחזור להרכב וההתלבטויות של לוזון נמצאות בעיקר בקישור ובהתקפה. הבולגרי גיאורגי קוסטדינוב נמצא בתמונת ההרכב, אך לא ברור מי יהיה זה שיירד לספסל. לא מעט ביקורת הופנתה בשבוע האחרון לעברו של גל אלברמן גם על היכולת שמפגין על כר הדשא וגם על העובדה שמונה לקפטן הקבוצה. "הביקורת היא בכלל לא ברורה. גל הוא הבעיה האחרונה שלנו. מה ציפו ממנו שייתן גולים? הלוואי שכל השחקנים היו נותנים את אותה רמת מחויבות ומוטיבציה כמו גל", אמר גורם במועדון.

בהתקפה ההתלבטות הגדולה היא היכן להציב את האוסטרלי ניקיטה רוקאביצה. אחת האופציות היא שיפתח בכנף במקומו של קאיו, ואופציה נוספת היא לעלות עם קישור שיכלול את אלברמן, רועי קהת וקוסטדינוב ובהתקפה יעלו גילי ורמוט, סינטיהו סלליך ורוקאביצה בחוד.

גל אלברמן. מה האוהדים רוצים ממנו? (ערן לוף)
גל אלברמן. מה האוהדים רוצים ממנו? (ערן לוף)

במועדון הביעו אכזבה מההדחה של קבוצת הנוער בשלב הראשון בליגת האלופות. הבעלים יעקב שחר צפה במשחק מהיציע לצדם של המנכ"ל אסף בן דב והמאמן גיא לוזון.

בתוך כך, כ-27,000 אוהדים הבטיחו את מקומם באצטדיון במשחק בשבת. נותרו למכירה כ-2,000 כרטיסים בלבד, כולם לאוהדי מכבי חיפה. המועדון הירוק הודיע שאוהדי בית"ר ירושלים שירכשו כרטיסים ליציע המארחת יוצאו מהאצטדיון וכספם לא יוחזר.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי