"גאזטה ספורטורילור" הרומני העלה כתבת "מדריך לניצחון על הפועל באר שבע" לקראת המשחק הערב (חמישי, 20:00, ספורט4) של סטיאווה בוקרשט מול אלופת ישראל במסגרת המחזור השלישי בשלב הבתים של הליגה האירופית.



לכתבה מתראיין שחקנה של הפועל ב"ש עד הקיץ האחרון, אובידיו הובאן. "האווירה באצטדיון טרנר היא החלק הכי חזק של הפועל ב"ש. בטרנר אני מרגיש ויברציות על כר הדשא. אולי אין כמות גדולה של קהל, אבל העידוד שלהם מאסיבי".



הסיכויים: "יש לב"ש סיכוי של 60 אחוז לנצח. היא מתעלה במשחקים גדולים, אבל אני עוקב אחריהם והם צריכים לשחק הרבה יותר טוב מאשר במשחקים האחרונים. האמת שגם סטיאווה ממש לא בתקופה טובה". הובאן גם הימר על התוצאה: "ב"ש תנצח 0:1, או כמו שהישראלים אומרים – 0:1 קטן".



צורת המשחק: "ב"ש תשחק עם קישור התקפי אותו ינהל מאור מליקסון. הוא שחקן מהיר ובלתי צפוי שאי אפשר לדעת מה יעשה בכל רגע נתון. מצד שני קונסטנטין בודסקו הוא הנשק של סטיאווה והוא זה שיכול לעשות את ההבדל".



התחכום של בכר: "ברק וניקולאי דיקה מאמנים צעירים. בכר כבר זכה בתארים, דיקה עוד לא. אני לא חושב שמהלך או החלטה שלהם ישנו את גורל המשחק. המידע היום עובר במהירות ונגיש לכולם. לכל מאמן יש את כל המידע על הקבוצה היריבה. אם אתה מכיר את היריבה היטב, המאמן בצד השני מתקשה להפתיע אותך".



החשיבות של וואקמה: "כדי לנצח, באר שבע תצטרך שטוני וואקמה ישחק הרבה יותר טוב מאשר עד עכשיו".



מספר שעות לפני המשחק, בחר בעלי היריבה ג'יגי בקאלי לתקוף את בעלי הקבוצה מהדרום, אלונה ברקת. "אני לא נלחם עם נשים. אתעלם מאלונה, אין לנשים מקום בכדורגל", אמר בקאלי לקראת המפגש בטרנר והוסיף: "אם אלונה תבחר להגיע למשחק הגומלין, אעשה לה כבוד, אבל לעולם לא אדבר איתה על כדורגל. אני מכבד את כל מה שקורה במאה ה-21 אבל דעתי ידועה. אתם יכולים להכתיר אותי כמיזגוניסט אבל זה אני".