בית"ר מאשימה: "מכבי ת"א בכדורסל העתיקה את הקמפיין שלנו"

מכבי תל אביב בכדורסל
מכבי תל אביב בכדורסל | צילום מסך

בבירה זועמים: "הופתענו לגלות שמועדון מכבי ת"א העתיק את הקמפיין 'התאהבתי מחדש'. רואים בזאת הפרת זכויות יוצרים ופגיעה ניכרת במותג שבנינו". ממכבי ת"א נמסר בתגובה: "לא מדובר באותו קהל יעד, נמצא פתרון"

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים פתחה היום (שני) חזית חדשה מול מכבי תל אביב בכדורסל. בהודעה רשמית שיצאה מהמועדון מהבירה הוא תקף את ראשי הצהובים בהעתקה של קמפיין בפרסום, ששייך לבית"ר.


בהודעה הרשמית נכתב: "משרד הפרסום ומחלקת השיווק של בית"ר ירושלים הופתעו הבוקר לגלות שמועדון מכבי תל אביב העתיק את קמפיין הפרסום של בית"ר ירושלים. בחודש יוני יצא מועדון הכדורגל של בית"ר ירושלים באמצעות משרד הפרסום קמפיין תחת הסיסמא 'התאהבתי מחדש'. הקמפיין, תחת סיסמא זו מלווה את המועדון בית"ר ירושלים באמצעות קמפיין דיגיטל נרחב, שילוט חוצות, עיתונות ועוד. הקמפיין החל כחלק מחזרתו של אלי אוחנה לאצטדיון והפיכת האווירה במגרש לאווירה חיובית על ידי האוהדים. מאחורי קמפיין זה עמד צוות קריאטיב ואסטרטגיה שעבד ימים כלילות על מנת לבחור סיסמא מובילה שתבטא בצורה ברורה ומדויקת את המסר המועבר. היום, להפתעתנו הרבה גילינו כי מועדון הכדורסל מכבי תל אביב יצא בקמפיין זהה. אנו רואים בכך הפרה ברורה של זכויות יוצרים ופגיעה ניכרת במותג שבנינו. אין ספק שכאשר מדובר בשני מועדונים מתחום הספורט הפגיעה חמורה הרבה יותר".

עוד נכתב בהודעה של הקבוצה מהבירה: "מיותר לציין כי בניית מותג הינה תהליך הדרגתי שבבסיסו עומד צוות חשיבה ואסטרטגיה מוביל, העתקת הקריאטיב המוביל פירושה פגיעה חמורה במועדון הכדורגל בית"ר ירושלים כמו גם במשרד הפרסום. אנו בטוחים כי מועדון הכדורסל מכבי תל אביב והצוות הקריאטיבי ימצא קמפיין מקורי ולפיכך דורשים בכל לשון של בקשה ובאווירה טובה להוריד כל חומר פרסומי בעל מיתוג זה. אנו מאמינים כי שמירה על יושר המידות ושיתוף פעולה הדדי הינם הדרך היחידה להצלחה".

ממכבי ת"א נמסר בתגובה: "קראנו בתקשורת שבבית"ר ירושלים מלינים על כך שאנחנו משתמשים ב-#להתאהבמחדש. הופתענו לגלות זאת כי לא הכרנו את הקמפיין ובעקבות כך אנחנו בודקים את הנושא. אין לנו ספק שנמצא פתרון לעניין, מה גם שלא מדובר באותו קהל יעד. בכלל, להתאהב מחדש הוא תיאור די מדויק למה שמתרחש בימים אלה אצל האוהדים שלנו, ואין ספק שהוא יכול לשקף תחושה של כל קהל בכל קבוצה אחרת וכמובן גם בית"ר ירושלים".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי