בכר: לנצח את מכבי ת"א ב-10 שחקנים זאת הצהרה

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

מאמן האלופה גם התפנה לעקוץ אחרי ה-1:2: "כשדברים לא מסתדרים אומרים שהמאמן לא טוב". בן שהר: "חזרו אלינו הרוח והנחישות. בשער של וואקמה הכדור פגע בי". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

"זה היה הניצחון הכי גדול שלי על מכבי תל אביב", כך אמר בסיום ברק בכר מאמן הפועל באר שבע לאחר ה-1:2 על הצהובים. בכר הוסיף: "לנצח בעשרה שחקנים מהדקה ה-20 זאת הצהרה". 

על המפתחות לניצחון: "הרבה לב, נשמה ואגרסיביות ניצחו את המשחק. ההפסד בגישה ברעננה והניצחון בגישה מול סטיאווה ניצחו לנו אל המשחק, ואני גאה בשחקנים שלי. אנחנו עובדים תמיד קשה, אבל לפעמים הדברים לא מסתדרים ואז אומרים שהמאמן לא טוב. המשחק התחיל לא טוב עם האדום אבל נגמר בצורה אדירה במיוחד עם הקהל המדהים הזה".

החזרה לכושר: "המשחקים האחרונים הוכיחו שאנחנו בדרך הנכונה, אבל באשדוד אין קהל גדול ואצטדיון מלא, ונצטרך לבוא באותה הגישה כמו בשני המשחקים האחרונים ולהשיג נקודות בחוץ".

המשבר: "היינו בתקופה פחות טובה וזו עונה שהכל הולך בה הפוך. יש פציעות ושינויים וקשה מאוד להרכיב הרכב אחד קבוע. אין תירוצים, כל שחקן בסגל ראוי להיות בהפועל באר שבע. הדברים תלויים בנו אבל זו רק תחילת הדרך. אנחנו צריכים לחזור ולהיות מי שהיינו, וכאמור זו רק ההתחלה".

וואקמה ושהר חוגגים את השערים (דני מרון)
שהר. "בבעיטה של וואקמה הכדור פגע בי קצת אבל אני מפרגן ונותן לו את הגול:


בן שהר
, שעשה עדן בן בסט (נכנס כמחליף, כבש והחלף): "אם רוצים להגדיר מי זו הפועל ב"ש, הניצחון הערב הוכיח את זה. חזרו אלינו הרוח והנחישות שכל כך אפיינה אותנו ואני שמח שהצלחנו להשיג את הניצחון".

על הגול: "בבעיטה של וואקמה הכדור פגע בי קצת אבל אני מפרגן לו ונותן לו את הגול, העיקר שהצלחתי לכבוש את השני".


החילוף הכפוי:
"נכנסתי למשחק והצלחתי להשפיע עליו אבל, ברק רצה לחזק את הקישור בסוף וזה בסדר גמור מבחינתי".

יש אליפות?: "עוד מוקדם מדי לדבר על זה כי יש לנו עוד הרבה מחזורים. הוכחנו לכולם היום מי זו הפועל באר שבע וזה הכי חשוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי