כשהפועל חיפה ומכבי ת"א התחלפו: על פתיחת עונה נפלאה

שחקני הפועל חיפה חוגגים
שחקני הפועל חיפה חוגגים | ספורט1

הצהובים המשיכו ביכולת הרעה, ואחרי ה-2:1 בבאר שבע דבר אחד ברור - ג'ורדי קרויף סיים את תפקידו ההיסטורי. הפועל ב"ש גילתה שהרעב הוא תוסף התזונה הטוב ביותר, והקהל הצהוב לא מבין איפה אלברמן

(גודל טקסט)

ג'ורדי קרויף סיים את תפקידו ההיסטורי במכבי ת"א, since 2012. פורמלית הוא מאמן מכבי תל אביב ומנהלה הספורטיבי – סוג של איחוד תיקים שמתאים לביבי נתניהו ולא למיץ' גולדהאר – אבל הוא הפסיק להשפיע על מה שטוב במכבי ת"א, והוא משפיע בגדול על מה שרע בה.

סגנית האלופה שיחקה אתמול בבאר שבע את המשחק שלה באסטנה. הבעיטה האמיתית הראשונה שלה לשער הייתה חצי דקה אחרי שאלירן עטר נכנס. היא עלתה לשחק מול קבוצה ששיחקה בלי הבלמים העיקריים שלה, בלי הקשר האחורי שלה שהוא הטוב בליגה, עם שני מלכי השערים שלה שלא כבשו שער ליגה, וכל זאת כשמהדקה ה-20 היריבה עם עשרה שחקנים, ולרגע אחד היא לא ניסתה לנצח. התאים לה 0-0, שאולי יגלגל אותה למשחק הנוח הבא.

החבורה הצהובה לא מצאה מחליף לערן זהבי ועדיין הצליחה לעלות לשלב הבתים בליגה האירופית שנתיים ברציפות מהסיבוב המוקדם הראשון. היא לא מצאה מחליף לטל בן חיים ועדיין כשמסתובב אצלך בחור בשם אלירן עטר, אתה לא באמת חש בחיסרון של הגולים מפראג.

קרויף. סיים את תפקידו ההיסטורי
קרויף. סיים את תפקידו ההיסטורי (דני מרון)

אבל אין ולא יכול להיות לה מחליף למשחק העומק של דור מיכה ולסדר שעשה אצלה גל אלברמן. שחקן אחד נפצע, על השני היא ויתרה – ג'ורדי ויתר – כי היה צריך להחזיר מהולנד את הקפטן הכי גדול בתולדות מכבי תל אביב. אבל קפטן הוא גם טייס, ושחקן כדורגל הוא שחקן כדורגל. אלברמן ניווט קבוצת כדורגל, לא מטוס. איפה אלברמן ואיפה ייני.

אני חושב שאפילו הפועל באר שבע לא האמינה שהטבלה התחרפנה. בראש נמצאת הפועל חיפה לא מוכרת, כי מי שהופיעה מול האלופה אתמול הייתה הפועל חיפה שכולנו התרגלנו לראות. גם לה יש בעלים מאמריקה, אבל אין בה כלום. הפועל חיפה, רק בצהוב. קבוצה עם פאסון, אבל בלי דרך. המנוע של הפועל חיפה, רוסלן ברסקי, ומלך השערים של הליגה, דיא סבע, אלה שחקנים שהיו כבר בקריית שלום, אבל לא התעקשו להשאיר אותם שם. על שפונגין התאבדו שם. הוורטיגו שלו אתמול כשוואקמה סחב ימינה וסובב לרחוק, יהיה פתיר רק בתא לחץ. בדוק בבח"א הקרוב לביתך. ג'ורדי סיים את תפקידו ההיסטורי. הודעה תימסר מתישהו.

תוסף התוזנה האמיתי הוא הרעב
תוסף התוזנה האמיתי הוא הרעב (דני מרון)

וזה יהיה עוול לקחת מהפועל באר שבע את מה שמגיע לה. לנצח את מכבי תל אביב בלי ויטור, בלי צדק, בלי אוגו ועם עשרה שחקנים במשך 70 דקות זו הגשמת המשפט "עם עין אחת עצומה ויד אחת קשורה מאחורי הגב". הפועל ב"ש היא העונה קבוצה יותר פגיעה, יותר אנושית, עמוסת בעיות, ועם תדמית נסדקת, אבל תן לה משחק כזה, והרעב חוזר. וכשהפועל ב"ש רעבה, זה תוסף מזון בפני עצמו. אללה יוסתור. משחק כזה כמו אתמול יכול להדליק אותה מחדש, וב"ש מדליקה, יחד עם הרעננות שהכניסו הפועל קלינגר חיפה, בית"ר אוחנה ירושלים ומכבי דראפיץ' נתניה, מספיקים לנו לעונה כיפית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי