יעקב שחר נזף בשחקני מכבי חיפה: "מזלזלים במועדון ובאוהדים"

שחר ולוזון
שחר ולוזון | דני מרון

הבעלים הגיע לאימון הבוקר והבהיר: "מי שלא יהיה טוב לא יהיה כאן". שחקן בקבוצה לספורט1: "זה הגיע לנו". הנשיא גם שוחח עם גיא לוזון, שיעמוד על הקווים גם מול סכנין. קינן לאתר הרשמי: "הגיע לחזק ברגע לא קל"

(גודל טקסט)

במכבי חיפה ממשיכים לעסוק בעתידו של גיא לוזון. היום (שני) הקבוצה ערכה אימון לקראת המפגש מול בני סכנין והבעלים יעקב שחר הגיע למתחם ושוחח עם המאמן ונזף בשחקנים.

על פי השיחה נראה כי לוזון יעמוד על הקווים במשחק הליגה הקרוב מול בני סכנין ולאחריו תתקבל החלטה סופית לגבי עתידו. הבעלים דורש לראות שיפור משמעותי ביכולת הקבוצה וכמובן שרק שלוש נקודות יעזרו למאמן להישאר בתפקיד אחרי גם הפגרה. שחר פנה גם לשחקנים ונזף בהם: "מי שלא יהיה טוב לא יהיה כאן. אני לא מרוצה מהיחס שלכם ולא מוכן שתזלזלו במועדון ובאוהדים. מצפה לראות שינוי באופן מידי". השחקנים נותרו המומים מדבריו ואחד מהם אף אמר לספורט1: "זה הגיע לנו".

במועדון הסבירו: "כל מי שמכיר את שחר יודע שהוא לא מקבל החלטות מתוך לחץ, אלא רק אחרי מחשבה מסודרת לטובת עתיד המועדון". גיא לוזון יעמוד על הקווים מול בני סכנין בתקווה להוציא את מכבי חיפה מהמשבר". ארנסט מאבוקה וניקיטה רוקאביציה, שלא התאמנו אתמול, צפויים לשוב לאימונים מלאים היום ולחזור לסגל.

מאוחר יותר גם באתר הרשמי של המועדון התייחסו לשיחתם של השחקנים והנשיא יעקב שחר והבלם דקל קינן אמר: "הוא הגיע לחזק ברגע שהוא לא קל לקבוצה. הייתה שיחה פתוחה וחיובית. היה חשוב לנו השחקנים לקחת אחריות על המצב בפני בעל הבית. הבטחנו לו שאנחנו מאוחדים מתוך מטרה להשיב את הקבוצה למסלול".


ככל הנראה יעמוד על הקווים מול סכנין. לוזון (ערן לוף) 

בנושא אחר, במועדון ממשיכים בחיפושים אחר מנהל ספורטיבי, ולא מן הנמנע שאחד כזה יצטרף כבר העונה. הבוקר אישרו במכבי חיפה כי יש מספר מועמדים, וביניהם מו אלאך. בסביבתו של המנהל הספורטיבי של ויטסה אישרו כי הוא נמצא ברשימות הסופיות של הירוקים, אך הסבירו כי עדיין לא קיבלו פנייה להתקדמות לעבר משא ומתן. בנוסף, אלאך לא קיבל שום פנייה להגיע לישראל בשלב זה. 

הקבוצה תעמוד לדין בעקבות התפרעות אוהדים מול עירוני קריית שמונה. בדו"ח צוין: "בדקה ה-79 נזרק רימון עשן מהיציע המאכלס את אוהדי מכבי חיפה. המשחק הופסק לדקה לצורך פינוי הרימון". חשוב לציין כי הירוקים יעמדו לדין גם בעקבות התפרעות האוהדים מול בית"ר ירושלים במשחק הבית האחרון בליגה. כזכור, מכבי חיפה ספגה קנס של 5,000 שקלים בעקבות המשחק מול מכבי תל אביב וקנס על תנאי, בסך 7,500 שקלים. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי