מתחילים לעבוד: אלאך נחת בישראל ונפגש עם לוזון

מו אלאך
מו אלאך | אתר רשמי

לראשונה מאז שחתם במכבי חיפה, המנהל המקצועי ערך פגישת הכירות ראשונה עם המאמן. המטרה הראשונה של אלאך: מציאת מחליף לקינן. הירוקים נחושים לארגן משחק אימון עבור בוזגלו

(גודל טקסט)
שחקני מכבי חיפה יחזרו הבוקר (ראשון) לאימונים ויפתחו במחנה אימונים קצר של ארבעה ימים שייערך בכפר גלים. במהלך המחנה ייערכו השחקנים שני אימונים שיועברו על ידי מאמני הכושר של המועדון ובנוסף במהלך השבוע הקרוב מקווים בקבוצה לערוך לפחות שני משחקי אימון וזאת על מנת לאפשר למאור בוזגלו להיכנס לכושר משחק לפני החזרה לליגה מול מכבי נתניה.


במועדון סיפרו כי המחנה יהיה במתכונת דומה למחנה אימונים שנערך בטרום העונה: "מאור בוזגלו בריא לחלוטין, אבל עדיין לא ניסה את עצמו במשחק. היה רצון לתת לו מספר דקות מול סכנין, אבל זה לא קרה. ננסה להריץ אותו והתקווה כי יוכל לקבל דקות מרובות יותר כבר מול נתניה", אמרו הבוקר במועדון.




מי שלא ייקחו חלק במחנה הם שחקני הנבחרות כמו השוער עומרי גלזר, המגן רז מאיר והחלוץ מוחמד עוואד שנמצאים בהכנות של הנבחרת הצעירה למשחק ביום שלישי מול גרמניה. הקשר הבולגרי גאורגי קוסטדינוב נמצא עם נבחרתו וצפוי להשתתף מחר במשחק ידידות מול נבחרת סעודיה ואילו החלוץ ניקיטה רוקאביצה נמצא עם נבחרת אוסטרליה וממתין למשחק השני בהתמודדות הפלייאוף מול נבחרת הונדורס ביום רביעי. אגב, המשחק האחרון הסתיים בתיקו 0:0 ורוקאביצה נכנס כמחליף בדקה ה-89 של המשחק. "נכון שרצינו שכל השחקנים ישתתפו במחנה, אבל כבוד הוא לנו שיש לנו שחקני נבחרות שונות", טענו בכרמל.



רוקאביצה במדי הנבחרת. יצליח לעבור את הונדורס בדרך למונדיאל? (Gettyimages)


המנהל הטכני החדש של מכבי חיפה מו אלאך נחת היום בישראל ונפגש בשעות הערב עם הצוות המקצועי של המועדון ובראשם המאמן גיא לוזון. מדובר בפגישה ראשונה שהייתה בעיקר פגישת היכרות של שני הצדדים. בין השאר פגש אלאך גם את הצוות הניהולי של המועדון וכבר מחר יצטרף למחנה האימונים שעורכת הקבוצה. "זאת הייתה פגישת היכרות ראשונה" אמרו.


אלאך קיבל לידיו נתונים על כל שחקן ושחקן לפני יציאתו חזרה להולנד והוא צפוי לערוך שיחה מקצועית בנושא עם לוזון. בין השאר, אחת ההחלטות הראשונות של אלאך כמנהל טכני תהיה מציאת בלם נוסף במקומו של הקפטן דקל קינן שיעזוב בעוד חודשיים את הקבוצה לטובת סינסינטי מהליגה האמריקאית השנייה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי