בני יהודה אישרה לאנטוניו מרשיץ' לנהל מגעים עם קבוצות אחרות

אנטוניו מרשיץ'
אנטוניו מרשיץ' | צילום: אסף קליגר

התפתחות בפרשת הקשר הקרואטי, שלא נמצא בתכניות: השחקן עשוי לוותר על הגשת תביעת בוררות נגד המועדון ויקבל אישור לעזוב כבר בחלון ההעברות הקרוב. במועדון הבהירו: בכל מקרה, הוא ימשיך לשבת ביציע

(גודל טקסט)

התפתחות מעניינית בסכסוך המתמשך בין בני יהודה והקשר הקרואטי אנטוניו מרשיץ'. לספורט1 נודע כי מרשיץ' פנה בשבוע שעבר לראשי המועדון וביקש אישור לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות, ככל הנראה לקראת עזיבה אפשרית בחלון ההעברות בחודש ינואר הקרוב ובבני יהודה קיבלו את הבקשה ואישרו לו לנהל מגעים ולבדוק אפשרות למעבר לקבוצה אחרת בארץ או בחו"ל.

כזכור בשבוע שעבר פרסמנו כאן שהקשר קיבל בקיץ הודעה כי אינו נכלל בתוכניות המקצועיות של הקבוצה ואף לא נכלל העונה בסגל בשום משחק, אך העדיף להישאר והתנה את עזיבתו בקבלת מלוא שכרו לעונה הזו ולעונה הבאה על פי חוזהו.

בסביבתו של השחקן אכן אישרו לספורט1 כי השחקן מקבל את מלוא שכרו אך טענו במקביל לחובות כספיים אחרים בגין בונוסים שלא שולמו לו וכן שבני יהודה חייבת לו כסף על שכר דירה שהוציא מכיסו הפרטי. בקבוצה שללו כמובן את טענות השחקן ונציגו ואמרו שהכל נעשה כחוק ועל פי חוזהו של השחקן. בנוסף בדקו בסביבתו של מרשיץ' את האפשרות להגיש תביעת בוררות כנגד המועדון, בטענה שהוא לא מתאמן באופן קבוע עם כל שחקני הסגל ונשלח לעיתים לאימונים אישיים בצידי המגרש.


מרשיץ'. יגיש בוררות או יוותר? (אריאל שלום)

השחקן ונציגיו תכננו לתבוע שחרור מיידי ותשלום מלוא החוזה לעונה הנוכחית ולעונה הבאה. בבדיקה מול עורך הדין רועי רוזן, שמייצג את בעלי בני יהודה ברק אברמוב, נאמר לשחקן ונציגיו כי אין כל בסיס לטענות אלה וכי מרגע שנאמר לו שאינו נכלל בתוכניות המקצועיות, רשאי הצוות המקצועי להחליט על אימונים אישיים או בנפרד משאר שחקני הסגל ובלבד שהדברים יתנהלו כחוק ובשעות זהות לאימוני הקבוצה עצמה, וכך אכן נעשה.

כפי שכבר פורסם, מרשיץ' לא ייכלל יותר בסגל הקבוצה, גם אם יקבל את שכרו עד סיום העונה מבלי לשחק וכעת ימתינו בבני יהודה להצעות כאלה ואחרות שהשחקן יציג לקראת חלון ההעברות הקרוב.


אברמוב. במועדון דוחים את הטענות של הקשר (דני מרון)

בתוך כך, יחזרו מחר השחקנים לאימונים, לאחר מספר ימי חופשה שקיבלו. השבוע תקיים הקבוצה משחק אימון נגד הפועל רמת גן, כחלק מההכנות לקראת החזרה למשחקי ליגת העל בעוד שבועיים. מי שימשיך לקבל מנוחה הוא הקשר רועי גורדנה, שעבר במהלך סוף השבוע האחרון ניתוח בקע וייעדר כשלושה שבועות נוספים.

גורדנה שהחל את העונה בצורה טובה מאוד, נפצע במהלך משחק ההפסד 2:1 למ.ס. אשדוד לפני כשלושה שבועות ומאז סבל מכאבים חזקים באיזור המפשעה וכמובן לא התאמן. הקשר יחמיץ את משחק הליגה נגד עירוני קריית שמונה ובקבוצה ימתינו להחלמתו המלאה, בטרם ישוב לאימונים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי