טירוף בבירה: 15 אלף כרטיסים כבר נמכרו בבאר שבע

אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים | דני מרון

בעוד האוהדים כבר מוכנים למשחק העונה, השחקנים, למעט סאבו ואדגר, חזרו להתאמן. ביום רביעי ישחקו נגד הפועל דימונה מליגה א'. בהכנה להתמודדות נגד האלופה יושם דגש על הצד הטקטי

(גודל טקסט)

שחקני בית"ר ירושלים שנהנו מארבעה ימי חופשה רצופים, חזרו היום (שני) להתאמן ובכך נפתחו למעשה ההכנות לקראת קרב הצמרת המסקרן נגד הפועל באר שבע, שייערך בעוד שבועיים בדיוק (27.11) בטדי.

הקהל מביע עניין רב ולמעלה מ-15 אלף צופים כבר הבטיחו את מקומם באצטדיון ובמועדון מעריכים שטדי צפוי להיות כמעט מלא. בצד המקצועי, מהאימון היום נעדרו אריק סאבו שנמצא עם סגל נבחרת סלובקיה ופול אדגר שקיבל אישור ליום חופשי נוסף.

כחלק מההכנות תערוך הקבוצה ביום רביעי, משחק אימון בדימונה נגד הפועל המקומית. על פי גורמים במועדון, נראה כי מעתה ואילך יתנו בצוות המקצועי דגש גדול יותר על נושא ההכנה הטקטית למשחקים, וזאת לאחר שלפני המשחק האחרון נגד בני יהודה, התפלאו חלק מהשחקנים על כך שלא נערכה אסיפת וידאו או אסיפה טקטית מרוכזת לקראת המשחק.

בני בן זקן
בני בן זקן. יותר טקטיקה (עדי אבישי)

ביום רביעי צפוי הבעלים אלי טביב להגיע לפגישה עם ראשי ההתאחדות, בליווי נציגו אלי אוחנה, כאשר בהתאחדות מבקשים לבחון מקרוב את מעורבותו בפועל של טביב בניהול השוטף של המועדון, לאחר פסיקת הועדה להעברת זכויות שמנעה ממנו כל מעורבות ניהולית במועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי