צעירים ורכים: הנבחרת הצעירה הובסה 5:2 מול גרמניה

שחקני נבחרת ישראל הצעירה מאוכזבים
שחקני נבחרת ישראל הצעירה מאוכזבים | אודי ציטיאט

ההגנה של הנבחרת שוב קרסה, ספגה את ההפסד הגדול ביותר שלה במוקדמות בדרך להפסד שני בקמפיין בסיומו של מפגש איכותי ברמת גן. דאוד, קלוסטרמן, זיידל, באומגרטל ונייהאוס כבשו, ברשצקי ו-וייסמן רק איזנו זמנית

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל הובסה הערב (שלישי) 5:2 מול נבחרת גרמניה במוקדמות יורו 2019 לנבחרות צעירות. ללא מרקו בלבול, שנעדר מהמשחק בעקבות האבל על אביו, ועם ניר לוין על הקווים הנבחרת הצעירה ספגה עוד תבוסה, הפעם מול אלופת אירופה המכהנת. דווקא אחרי ה-0:4 מול קוסובו בשבוע שעבר, הגרמנים סיפקו לנבחרת שיעור ביעילות וניצלו משחק הגנה רעוע של ישראל.  


הפתיחה הייתה דווקא טובה עם מספר החמצות של מוטי ברשצקי, דווקא אז מוחמד דאוד ירה את הראשון מול עומרי גלזר חסר הריכוז. לפני המחצית, אור דסה הנהדר חדר לרחבה ומצא את ברשצקי, שהפעם דייק. במחצית בחר לוין להכניס את מנור סולומון על חשבון קשר מכבי תל אביב, אך דווקא הגרמנים נהנו מהמהלך. נאדים אמירי הנהדר לקח את רז מאיר לסיבוב, מצא את לוקאס קלוסטרמן, שירה בקלילות לחיבורים.

 


הקצב הנהדר ברמת גן נמשך, והפעם שון וייסמן הוכיח כמה איכות יש לו. החלוץ ניצל תיקול טוב של דן גלזר, לקח את צמד בלמי האורחת לטיול ובקלילות איזן. סולומון היה קרוב לקבוע מהפך מרשים, אך החמיץ ומשם הגרמנים חתמו את המשחק. אהרון זיידל המחליף כבש בקלילות כאשר טימו באומגרטל הוסיף תוך חמש דקות קסומות. עמוק בתוספת הזמן גלזר שוב פישל, ופלוריאן נייהאוס ניצל זאת כדי לקבוע כי מדובר בתבוסה הגדולה ביותר של הנבחרת הצעירה. ישראל רק עם שבע נקודות, גרמניה עם 12 נקודות והיא במקום הראשון. במשחק הנוסף בבית, קוסובו ואזרבייג'אן נפרדו ב-0:0. במשחק הנוסף בבית, אירלנד נכנעה 2:1 לנורבגיה. 


התבזו. שחקני הנבחרת (אודי צטיאט) 


הרכבים: 
נבחרת ישראל: עומרי גלזר, רז מאיר, עמית ביטון, עידן נחמיאס, רז נחמיאס, דן גלזר, מקסים פלקושצ'נקו (יונתן כהן, 68), מוטי ברשצקי (מתן חוזז, 81), אור דסה (מנור סולומון, 46), גבי קניקובסקי, שון וייסמן.


נבחרת גרמניה: אלכסנדר נובל, לוקאס קולסטרמן, טימו באומגרטל, וולדמר אנטון (פלוריאן נייהאוס, 9), פיליפ אוכס, מוחמד דאוד, נאדים אמירי, טימו קהרר, לון אוזטנולי, טאילו קהרר, סדריק טוריכט (אדוארד לובן, 80), מרקו הרטל (אהרון זיידל, 68).  


טבלת בית ה'

1. גרמניה 12 נקודות

2. אירלנד 9 נקודות

3. נורבגיה 9 נקודות

4. ישראל 7 נקודות 

5. קוסובו 7 נקודות

6. אזרבייג'אן 1 נקודות 


מהלך המשחק: 

דקה 1 – המשחק יצא לדרך, האם נבחרת ישראל מסוגלת לחגוג גם מול המאנשפט?


דקה 9 – הזדמנות נהדרת עבור הנבחרת. וייסמן סידר לברשצקי מצב נהדר מול נובל. הקשר התקדם, אך תחת לחץ של שחקני ההגנה הגרמנית ירה היישר לידיים של השוער.



הגיעו לתמוך. אוהדי גרמניה (אודי צטיאט) 


דקה 15 – שוב פעם וייסמן פתח במהלך, וגם הפעם הוא מצא את ברשצקי. הקשר השתחרר מהשומר שלו בתוך הרחבה וירה כדור חד. לצערו, נובל היה במקום.


דקה 17 – גרמניה עלתה ל-0:1: האורחת ניצלה מחדל בהגנה של לוין, ועלתה ליתרון בקלות. קהרר מצא את דאוד בתוך הרחבה, קשר דורטמונד ירה כדור שטוח שהכניע בקלילות את גלזר המופתע.    


דקה 20 – האורחת כמעט והעפילה. דאוד שוב היה במוקד העניינים, הפעם הוא מצא את טרויכט, שממצב נהדר לא הצליח ירה מחוץ למסגרת. חמש דקות לאחר מכן, אמירי נותר חופשי וירה כדור עוצמתי. הפעם, גלזר היה במקום, הדף רע והשתלט במהרה. 


 שחקני הנבחרת. פתחו טוב ואז ספגו (אודי צטיאט) 


דקה 27 – פלקושצ'נקו נכנס לפנקס אחרי עבירה במרכז המגרש, והוא ספג את הצהוב הראשון במשחק. 


דקה 38 – אחרי דקות רעות של הנבחרת, קניקובסקי החמיץ הזדמנות מושלמת לאזן. נחמיאס פרץ באגף השמאלי והעביר רוחב נהדר לעבר הקשר, שמשישה מטרים וללא כיסוי, ירה מעל המסגרת. 


דקה 43 – ישראל איזנה ל-1:1 – דסה חדר לרחבה בצורה נהדרת, עבר את השומר שלו ומקו האורך מצא את ברשצקי בצורה חכמה. קשר הפועל תל אביב לא התבלבל ועם בעיטה מדויקת ברגל שמאל הכניע את נובל. 



סוף סוף דייק. ברשצקי (אודי צטיאט) 


דקה 53 – גרמניה עלתה ל-1:2 – אמירי עשה צחוק ממאיר, חדר לרחבה והעביר רוחב לקלוסטרמן שירה לחיבורים של גלזר. איזה מבצע של קשר הופנהיים. 


דקה 66 – סולומון מצא את נחמיאס, שהעביר רוחב בנגיעה לעבר וייסמן. החלוץ הקדים את השומר שלו, אך הניסיון שלו נעצר בקורה.


דקה 73, ישראל איזנה ל-2:2: איזה ביצוע אדיר של וייסמן. גלזר חילוץ כדור נהדר במרכז המגרש ומצא את החלוץ, שעבר בין שני הבלמים ומול נובל ירה בצורה נהדרת לפינה. שער ענק של וייסמן!   



תבוסה כואבת. לוין (אודי צטיאט) 


דקה 75: סולומון היה קרוב למהפך. הקשר חדר לרחבה, אבל הבעיטה שלו פספסה את המסגרת.


דקה 78 – גרמניה עלתה ל-2:3: שוב ההגנה קרסה, והפעם זיידל המחליף ניצל זאת כדי לכבוש בקלילות מול גלזר.  


דקה 82 – גרמניה עלתה ל-2:4: 
באומגרטל ניצל הגנה רופפת ואחרי קרן טובה הוסיף את הרביעי. איזו אכזבה לנבחרת! 


דקה 90 – גרמניה עלתה ל-2:5: זו כבר תבוסה! נייהאוס סובב כדור מופלא לפינה מול גלזר, שחלם. 


עוד אכזבה (אודי צטיאט) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי