עלי מוחמד על סף סיכום עם מכבי נתניה, חוזהו ישודרג

עלי מוחמד
עלי מוחמד | דני מרון

לספורט1 נודע שהקשר, שמעורר עניין בין השאר אצל הפועל באר שבע ומכבי תל אביב, ייפגש עם ראשי מכבי נתניה בשבוע הקרוב לאחר שהפערים במו"מ הצטמצמו. לאנדרו ריביירו לא ממהר לעזוב

(גודל טקסט)

האם מכבי נתניה בדרך לאחד המהלכים החשובים שלה העונה? לספורט1 נודע שבימים האחרונים חלה התקדמות משמעותית במו"מ בין הקשר עלי מוחמד לבין נציגי הקבוצה, ולא מן הנמנע כי כבר בתקופה הקרובה הוא יחתום על חוזה חדש ומשודרג.

בסביבת השחקן מספרים על התקדמות משמעותית בשל נכונות המועדון, בעיקר מצד הבעלים אייל סגל, שבא לקראת השחקן. מוחמד נמצא על סף סיכום על חוזה משודרג באורך החוזה הקיים – משמע שנתיים נוספות מעבר לעונה זו – עם שכר משודרג. בכל הנוגע לסעיף שחרור, שני הצדדים יחליטו על מחיר מוסכם. בכל אופן, פגישה בין הצדדים צפויה להתקיים עד סוף השבוע או לכל המאוחר לאחר המשחק מול מכבי חיפה.

"עלי יודע שנתניה זה הבית שלו ומעריך את סלובו ושי", אמרו בסביבת השחקן, זה לא מובן מאליו היחס של נתניה אליו והוא הבין שכדאי לו להישאר פה". בחוזהו הנוכחי יכול להשתחרר עלי מהחוזה ולעבור לכל קבוצה שתחפוץ בשירותיו עבור מיליון דולר. מכבי תל אביב, הפועל באר שבע ומכבי חיפה עקבו מקרוב והתעניינו באפשרות לרכושו, דבר שכעת עלול לעלות בתוהו מבחינתן.


עלי מוחמד. חוזה חדש ומשודרג בעיר היהלומים? (ערן לוף)

בתוך כך, כ-1,500 כרטיסים בלבד נותרו למשחק בשבת מול הקבוצה של גיא לוזון, כאשר ההערכות הן כי הקופות לא ייפתחו. ומה בנוגע לינואר? כפי שפרסמנו במועדון ישנו רצון להשאיל את השוער השלישי דין גל, שחזר מפציעה ובקבוצה יבדקו את ההתעניינות לגביו לקראת ינואר. גם מעמדו של לאנדרו ריביירו שלא זוכה לדקות משחק בתקופה האחרונה רעוע, אך השחקן הבהיר כי לא ימהר לעזוב אם בכלל ובטח שלא לכל קבוצה. לספורט1 נודע על גישושים של מספר קבוצות מהליגה הלאומית, אך השחקן מסרב בתוקף לרדת לליגת המשנה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי