דאבור: אין לי הסבר ליכולת שקאיו מציג במכבי חיפה

קאיו
קאיו | .

החלוץ, שלא מפסיק להבקיע במדי זלצבורג, התייחס למצבו של החבר הברזילאי: "הוא מודע לציפיות ממנו ומרגיש טוב במכבי חיפה, שלא יאבדו סבלנות לגביו. צריך לתת לו עוד כמה ימי חסד"

(גודל טקסט)

מואנס דאבור הפך כבר לאליל אוהדי זלצבורג. אתמול (ראשון) החלוץ רתח עם צמד ב-0:5 על שטרום גראץ במשחק העונה באוסטריה והעלה את המאזן שלו ל-11 שערים ב-15 מחזורים. גם בליגה האירופית דאבור מככב, כשהוא כבש כבר פעמיים. לאחר המפגש שהבטיח לקבוצתו את הפסגה, אמר דאבור: "שיחקנו טוב, זה היה משחק איכותי שלנו. עבדנו קשה, התכוננו בצורה טובה ואנחנו שמחים על הניצחון. היה לנו חשוב להראות לכולם שאנחנו ראויים למקום הראשון. תמיד טוב לכבוש ולעזור לקבוצה, אבל הדבר הכי חשוב שאנחנו מנצחים".


מאוחר יותר, בראיון ל-ORF המקומי אמר החלוץ: "אם קצב ההבקעה שלי יישאר בקצב הזה, אין ספק שזו תהיה העונה הטובה שלי באירופה. אני מודה למאמן מרקו רוס, שנותן לי הרבה גיבוי מהרגע שהוא הגיע לזלצבורג".


בראיון לתקשורת השווייצרית, בחר דאבור להתייחס לכישלון של קאיו אלבס במכבי חיפה: "אני מופתע שהוא לא הציג את היכולות שלו במכבי חיפה. אין לי הסבר, זה לא קל עם כל הלחץ שיש במועדון. קאיו הגיע עם ציפיות, אבל מאמין שבסוף זה יתחבר לו".


השניים, ששיתפו פעולה בגראסהופרס, נמצאים ביחסים טובים כאשר דאבור סיפר כי המליץ לברזילאי להגיע למכבי חיפה. "קאיו סיפר לי שהוא מרגיש טוב ומודע לציפיות שיש ממנו. זה עניין של זמן עד שהוא יציג את היכולות שלו. אני מבין שמאבדים סבלנות לגביו, אבל צריך לתת לו עוד כמה ימי חסד. יש ממנו ציפיות גדולות וזה הגיוני".  




9️⃣0️⃣1️⃣ Bundesliga-Punkte seit 2005! #RBSFacts#RBSSTUpic.twitter.com/FLc4Fd9bo0

— FC Red Bull Salzburg (@RedBullSalzburg) November 19, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי